رئیس هیات اسکیت ایلام از برگزاری مسابقات اسکیت سرعت ویژه دختران درایلام خبرداد.
کد خبر: ۲۷۳۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰ 07 August 2016
رئیس هیات اسکیت ایلام از برگزاری مسابقات اسکیت سرعت ویژه دختران درایلام خبرداد.

به گزارش تابناک ایلام
؛قدرت جمشیدیان اظهار کرد:مسابقات اسکیت سرعت ویژه دختران در محل پیست اسکیت مجموعه ورزشی شهدای قلاویزان در رده های سنی زیر شش سال، نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات موجب رشد این رشته ورزشی در استان و رقابت بین ورزشکاران و باعث ارتقای سطح دانش مربیان می شود.

جمشیدیان یادآور شد: پیست اسکیت ایلام یکی از بهترین پیست ها در کشور و دارای استانداردهای جهانی است که با کمی تغییرات و افزودن امکانات می توان در آن مسابقات بزرگ را هم برگزار کرد.

وی تاکید کرد: هیات اسکیت استان ایلام در تلاش است ورزشکاران خوبی را در تمام رده های سنی این رشته مهیج ورزشی تربیت و به رشد و شکوفایی و رونق این ورزش مفرح کمک کند.

رئیس هیات اسکیت ایلام گفت: در این مسابقات شینا چراغی، دیانا معتمدی و کژال امامی در رده سنی نونهالان گروه اول و صدف حیدری زادی، زهرا عباس بیگی و دریا ندری نیز در گروه دوم رده نونهالان موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

جمشیدیان اضافه کرد: در رده سنی زیر شش سال نیز لاوین مرشدی، تارا عزیزی و یوتاب کریمی، رده سنی نوجوانان نگار میرزاده، آیدا اسدی کرد و سپیده بازگیر و در رده بزرگسالان صدف مهدیزاده و پرستو شیرخانی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: هیات اسکیت ایلام به عنوان یکی از هیات های فعال و پرکار ورزشی این استان دارای بیش از 500 ورزشکار سازمان یافته است.

این دوره از مسابقات اسکیت سرعت 14 مرداد با حضور 70 دختر و 43 پسر در سالن شهدای قلاویزان برگزار شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار