رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: تخصیص اعتبار و منابع باید به صورت عادلانه و با توجه به شاخص ها و معیارهای مشخص باشد تا توسعه متوازن در استان رقم بخورد.
کد خبر: ۲۷۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲ 07 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین هاشمی تختی بیان کرد: باید برای رسیدن به عدالت در آموزش و پرورشبر اساس شاخص و معیار حرکت کرد و از اعمال نظرهای سلیقه ای در تخصیص اعتبار به برخی نقاط خاص جلوگیری کرد.
 
وی با بیان اینکه هم اکنون 400 مدرسه تخریبی در استان هرمزگان وجود دارد، افزود: استفاده عادلانه از نیروی انسانی در بخش های مختلف می تواند زمینه رشد و توعه فرهنگی و اجتماعی را رقم بزند.
 
نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بکارگیری نیروهای غیربومی به صورت تمام و کمال حتی در بخش های خدماتی، اضافه کرد: در استان، نیروهای تحصیلکرده در بخش های مختلف وجود دارند و می توان بخشی از نیاز مدیران را از همین حوزه تامین کرد.
 
وی همچنین تقسیم بندی استفاده از نیروها در استان را مهم ارزیابی کرد و افزود: نباید نیروهای انسانی طوری در استان پراکنده شوند که هم به فرد ضربه وارد شود و هم منطقه نتواند از تمامی ظرفیت های فردی نیروی انسانی بهره مند شود.
 
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان تصریح کرد: اجازه نمی دهیم کمر مسئولان زیر بار فشارهای سیاسی برای تغییر مسئولان بشکند و اگر مسئولی دست پاک و کارآمد وجود داشته باشد از آن حمایت خواهیم کرد.
 
وی وجود برخی مشکلات اقتصادی کشور و عمل نکردن طرف مقابل در توافق برجام را یکی از مشکلات کمبود اعتبار در بخش های مختلف از جمله آموزش و پرورش دانست و افزود: آموزش و پرورش دستگاه عیال وار است و نیازمند اعتبارات کلانی است که البته پرورش نیروی انسانی برای نسل های آتی بسیاری مهم است.
 
هاشمی تختی کاهش قیمت نفت از 140 به 40 دلار را از دسیس های دشمن برشمرد و افزود: دشمنان ما قصد دارند با کاهش قیمت نفت تا 25 دلار، عملا استخراج نفت را بدون صرفه اقتصادی کنند.
 
وی با اشاره به انتخابات پیش روی آمریکا گفت: هیلاری کلینتون و ترامپ هر دو در شعارهای تبلیغاتی خود ضربه به نظام جمهوری اسلامی را وعده می دهند که این موضوع با برجام در تناقض است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار