استاندار یزد گفت: تا 10 روز آینده بانک ها باید نسبت به پرداخت 50درصد تسهیلات واحدهای تولیدی ارجاع شده به آنها اقدام کنند.
کد خبر: ۲۷۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ 08 August 2016
به گزارش تابناک یزد،سیدمحمد میرمحمدی روز دوشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان درباره فعالیت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: با توجه به لزوم تسریع در فعالیت واحدهای تولیدی، بانک ها باید تا 10روز آینده نسبت به پرداخت 50درصد موارد ارجاع شده اقدام کنند.
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد در حاشیه این جلسه درباره مصوبات امروز گفت: در این جلسه دو دستور داشتیم که یکی از آنها گزارش بانک های استان درباره مصوبات قبلی و وضعیت پرداخت ها به واحدهای تولیدی است.
محمدرضا علمدار افزود: تاکنون 709 مصوبه در این کارگروه برای پرداخت تسهیلات داشته ایم با 5900 میلیارد ریال که بنابر اعلام بانک ها این موارد یا پرداخت شده و یا در مرحله پرداخت قرار دارد.
وی اضافه کرد: دستور دوم جلسه، گزارش بانک ها درباره وضعیت پرداخت های فعلی بانک ها بود که بر اساس آن در جلسه امروز 109مصوبه داشتیم.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد ادامه داد: با تصمیم امروز و تصویب این تعداد مصوبه 860میلیارد ریال به واحدهای تولیدی برای رفع مشکلات آنها پرداخت می شود.
علمدار یادآور شد: در مجموع تاکنون 818مصوبه در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان داشته ایم که بر اساس آن پرداخت 6800میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک ها به واحدهای تولیدی استان مصوب شده است.
وی درباره وضعیت استان یزد در این بخش نیز گفت: روند پرداخت تسهیلات به واحدهای تولید رو به رشد است و از این نظر رتبه بسیار خوبی در کشور داریم.
این مسئول خاطرنشان کرد: آخر شهریورماه پایان زمان پرداخت تسهیلات تعیین شده و از ابتدای مهرماه امسال، برنامه پایش طرح های مصوب کارگروه رفع موانع تولید در استان یزد آغاز می‎‎شود.
حدود 100هزار نفر در بیش از سه هزار و 600 واحد صنعتی استان یزد در حال فعالیت در زمینه های مختلف هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار