بسته خبری تابناک اردبیل
رصد‌خانه «تابناک» ‌بسته خبرهای ویژه ای برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. در بسته خبری ویژه تابناک اردبیل، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخبار در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۲۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 25 April 2015

رصد‌خانه «تابناک» ‌بسته خبرهای ویژه ای برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. در بسته خبری ویژه تابناک اردبیل، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار خوانندگانقرار می‌گیرد.

پیگیری خبرهای ویژه رصد شده توسط رصدخانه تابناک اردبیل، مخاطبان را از پشت پرده برخی جریانات و مسایل سیاسی و اجتماعی آگاه می‌کند.

پاسخ نیکزاد به ادعای مزخرف بودن مسکن مهر

علی نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی در پاسخ به اظهار نظر وزیر کنونی راه و شهرسازی مبنی بر مزخرف بودن طرح مسکن مهر گفت: اگر این طرح مزخرف بود جمع کثیری از مردم پیگیر آن نبودند ، هر کجا که اجرا شد با استقبال گسترده مواجه شد، ضمن آنکه هم اکنون از ۷۷ میلیون نفر جمعیت ایران ۱۷ میلیون نفر ساکن مسکن مهر هستند.

وی تاکید کرد: اگر مسئولین مرتبط در دولت یازدهم این طرح را خوب نمی‌دانند چرا تاکنون طرحی جایگزین این طرح معرفی نکرده‌اند؟

نیکزاد در پاسخ به این سوال که مسکن مهر یک طرح تبلیغاتی در دولت دهم بوده است، گفت: اگر روزی مجددا وزیر راه و شهرسازی شوم حتما این طرح را اجرا می‌کنم.


رایزنی زودهنگام برای قرار گرفتن در لیست اصلاح طلبان

منابع مختلف از رایزنی یکی از نمایندگان اردبیل با دکتر عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان برای قرار گرفتن در لیست انتخاباتی اصلاح طلبان خبر می دهند.

گویا این نماینده اصرار دارد که با رایزنی در تهران خیال خود را از قرار گرفتن در لیست مورد نظر راحت کند. این در حالی است که یکی دیگر از لیدرهای اردبیلی اصلاح طلبان که مقیم تهران است و چندین بار سابقه نمایندگی را در کارنامه دارد، در هفته های اخیر دیدارهایی را با برخی فعالان اصلاح طلب در اردبیل برگزار کرده است و سعی دارد قبل از هماهنگی در تهران، با اصلاح طلبان مقیم اردبیل به توافق برسد.


لیست رحیمی منتشر می شود

کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل که در جریان اظهارات رحیمی مبنی بر پرداخت پول به 170 نماینده خواستار افشای اسامی این نمایندگان شده بود در اینباره به خبرآنلاین گفت: من و تعدادی از نمایندگان همچنان پیگیر افشای این اسامی هستیم و خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته اسامی این نمایندگان به زودی منتشر خواهد شد. وی با بیان اینکه اسامی این 170 نماینده نزد روسای دو قوه قضاییه و مقننه و همین طور کميسیون های اصل نود و قضایی مجلس محفوظ است گفت: در مراجعاتی که داشتم مسئولین دو قوه و روسای دو کمسیون قول قاطع داده اند که این اسامی را به زودی منتشر خواهند کرد.



رقابت معاونان زنجانی برای فرمانداری نیر

به دنبال انتشار خبرهای غیر رسمی مبنی بر تغییر اکبر صمدی فرماندار نیر و تلاش برخی محافل سیاسی برای این تغییر ، شنیده می شود که دو تن از معاونان زنجانی فرماندار اردبیل برای نشست بر صندلی فرماندار نیز تلاش و رقابت می کنند.

گفته می شود رحیم افلاکی معاون سیاسی فرماندار اردبیل و فرهاد عبدالعلی پور معاون اداری مالی فرماندار اردبیل در حال انجام رایزنی هایی برای تصدی این مسئولیت هستند. محافل نزدیک به استاندار اردبیل هنوز برکناری یا جابجایی فرماندار فعلی نیر را تایید نکرده اند.


همه دربدر به دنبال "دنبلان"

به دنبال پخش گزارشی در بخش های خبری تلویزیون شبکه سبلان مبنی بر "گرانی دنبلان در فرانسه" و ارزش های غذایی آن چند روزی است مراتع استان به ویژه مراتع بخش ارشق در شهرستان مشگین شهر پر از مردمانی است که در به در به دنبال "دنبلان" می گردند.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی مشگین شهر پیش بینی می شود سالانه حدود 200 تن دنبلان در مراتع مشگین شهر می روید.

قارچ دنبلان، در عمق تقریبا ۳۰ سانتیمتری و در مجاورت ریشه گیاهان رشد می‌کند، شکلی شبیه سیب زمینی دارد و اندازه آن از یک فندق تا اندازه یک پرتقال است و در مناطقی چون استان اردبیل معمولا در سالهایی که بارش زیاد باشد به طور قابل توجهی به طور وحشی می رویند.

در حال حاضر یک کیلو "دنبلان" در اردبیل حدود 20 تا 25 هزار تومان به فروش می رسد.


احتمال تخلیه اداره برق بیله سوار!

از بیله سوار خبر می رسد به دنبال رسیدگی به شکایت یک شاکی مبنی بر متعلق بودن زمین اداره برق بیله سوار به نامبرده ، احتمال دارد این اداره تا یک ماه آینده با حکم دادگاه تخلیه و در اختیار فرد شاکی قرار بگیرد.


مردم منتظر روشنگری ماجرای بنیاد مسکن مشگین شهر

به دنبال بالا گرفتن مباحثی در مورد تقسیم غیر اصولی برخی زمین های مربوط به بنیاد مسکن مشگین شهر بین افراد خاص و اعتراض امام جمعه مشگین شهر به این مسئله در خطبه های نماز جمعه این هفته ، حساسیت افکار عمومی در این باره افزایش یافته است.

حجت الاسلام باوقار گفته است: منابع طبیعی متعلق به فرد یا گروه خاصی نیست و کلیه مردم در این منابع سهیم هستند و باید به صورت عادلانه از ان ها استفاده شود . وقتی منابع طبیعی در اختیار بنیاد مسکن قرار می گیرد می بایست در جهت توسعه و پیشرفت آن منطقه استفاده شود اما متاسفانه در این شهرستان زمین های منابع طبیعی در اختیار افرادی قرار گرفته است که هیچ گونه صلاحیتی ندارد لذا از مسئولان ارشد شهرستان انتظار می رود به این ناعدالتی رسیدگی کنند.

وی با هشدار به مسئولانی که اقدام به خرید زمین های منابع طبیعی کرده اند که به صورت ناعادلانه از چنگ مردم این منطقه خارج شده است گفت: مسئولان مربوطه باید سریعاً زمین های خریداری شده را باز گردانند در غیر این صورت دستگاه های قضایی، اطلاعاتی و امنیتی وارد عرصه شده و با انان به شدت برخورد می کنند.


نگاهی به سوابق احمدی فرمانداری جدید پارس آباد

بالاخره با معرفی مهدی احمدی به عنوان فرماندار پارس آباد و نقل مکان او از فرمانداری خلخال به پارس آباد ، فعلا پرونده مشکل بی سر و سامانی فرمانداری پارس آباد بایگانی شده است.

باید منتظر ماند و دید که آیا این مدیر غیربومی در اداره پارس آباد موفق می شود یا خیر؟ در ادامه سوابق کاری این مدیر برای آگاهی علاقه مندان منتشر می شود.

مهدی احمدی دارای سوابق کاری: 1- کارشناس امور اداری وزارت کشور( استخدامی و انتصابات)2- کارشناس دفتر هماهنگی هیاتهای رسیدگی به تخلفات اداری وزارت کشور3- رئیس دبیرخانه هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری وزارت کشور4- کارشناس امور استانهای معاونت پرسنلی وزارت کشور5- معاون خدمات شهر شهرداری ساوه6- مشاور استاندار مرکزی و مدیر کل حراست استانداری مرکزی 7- عضو هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی 8- عضو هیات تخلفات اداری استانداری مرکزی9- سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ری 10- عضو کمیسیون حقوقی ستاد انتخابات کشور11- کارشناس مسئول امور دعاوی دفتر امور حقوقی وزارت کشور 12- فرماندار خلخال


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
آقای نیک زاد از مزخرف هم بدتر است حق داری اگر وزیر شدی مسکن مهر را ادامه دهی...
من خودم چندین سال است که بیست میلیون واریز کردهام ولی نتیجه نگرفته ام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار