فرماندار ویژه جهرم گفت: بیمارستان‌های موجود در سطح این شهرستان با کمبود تخت، نیروهای متخصص، پزشک، پرستار و سایر گروه‌های پزشکی روبه‌رو هستند که این کمبودها باید رفع شود.
کد خبر: ۲۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵ 25 April 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از تسنیم،حجت‌الله رضایی بعدازظهر امروز به مناسبت هفته سلامت از بیماران بیمارستان پیمانیه این شهرستان عیادت کرد و اظهار داشت: در حال حاضر بیمارستان‌های موجود در سطح شهرستان با کمبود تخت، نیروهای متخصص، پزشک، پرستار و سایر گروه‌های پزشکی روبه‌رو هستند که این کمبودها باید رفع شود.

فرماندار جهرم افزود: طرح تحول نظام سلامت گامی مهم در جهت ارتقاء سلامت جامعه است که با این کار نخستین گام جدی دولت در حوزه بهداشت و درمان برداشته شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح تحول نظام سلامت هزینه‌های مردم را در حوزه سلامت کاهش داده بیان داشت: اجرای این طرح سبب رضایت مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور و مردم شده است.

رضایی افزود: دولت یازدهم با وجود مشکلات موجود از قبیل کاهش درآمدهای نفتی به سبب تحریم، کاهش جهانی قیمت نفت و خشک‌سالی توانسته وعده‌های خود را در حوزه بهداشت و درمان تحقق بخشد.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم بابیان اینکه دولت برای آرامش مردم تا جایی که توانسته تلاش کرده است، تصریح کرد: مرحله بعدی این طرح تحول سلامت، بهبود کیفیت خدمات و ایمنی غذایی است که تلاش همگان را می‌طلبد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار