رييس بازرسي كار اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي هرمزگان با اشاره به اينكه بيشترين حوادث ناشي از كار در كارگاه هاي ساختماني اتفاق مي افتد، گفت: بمنظور اجراي صحيح مقررات و ضوابط ايمني و حفاظت فني و صيانت از نيروي انساني و منابع مادي در اين كارگاهها، در صورت عدم رعايت مقررات ايمني تعطيل مي شوند.
کد خبر: ۲۷۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰ 10 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، فريبا بهزادي در جمع خبرنگاران با تاكيد بر رعايت مقررات ايمني در كارگاه هاي ساختماني كه بيشترين حوادث ناشي از كار در اين كارگاهها اتفاق مي افتد، تاكيد كرد.
 
وي با بيان اينكه بيش از 40 درصد بازرسي ها در استان به بازرسي از كارگاه هاي ساختماني اختصاص يافته است، اظهارداشت: در چهارماهه امسال بيش از 250 بازرسي از كارگاههاي ساختماني در سطح استان انجام شده كه پنج كارگاه به دليل عدم رعايت موارد ايمني تعطيل شدند.
 
بهزادي، سقوط از ارتفاع و برق گرفتگي را از عمده موارد حوادث در بخش ساختمان عنوان و اضافه كرد: از ابتداي امسال 80 درصد حوادث منجر به فوت مربوط به كارگاههاي ساختماني بوده كه به نسبت سال گذشته 10 درصد كاهش داشته است.
 
رييس بازرسي كار اداره كل تعاون، كار ورفاه اجتماعي استان، انعقاد تفاهم نامه با نظام مهندسي، بازرسي مشترك از كارگاهها، آموزش مهندسان و ناظرين ساختمان با عنوان ايمني در كارگاههاي ساختماني، تعطيلي كارگاه هاي ناايمن و آموزش موارد ايمني براي اصناف از جمله اقداماتي است كه واحد بازرسي كار اداره كل بمنظور كاهش حوادث ناشي از كار در بخش ساختمان انجام داده است.
 
وي ميزان حوادث ناشي از كار در كارگاههاي ساختماني استان را به نسبت مجموع حوادث اتفاق افتاده 60 درصد ذكر كرد و از مجريان ساختماني خواست تا موارد ايمني را جدي گرفته و با رعايت مسايل ايمني، مانع از به خطر افتادن جان كارگران شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار