امام جمعه بندرعباس گفت: پیام آزادگان از سال‌ها اسارت در چنگال صدام و بعثی‌ها به خوبی برای نسل جوان جامعه امروز نبیین شود.
کد خبر: ۲۷۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲ 12 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت‌ الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: استکبار شناشی مهم‌ترین بخش از حیات سیاسی یک ملت است به طوری که باید دشمنان دیروز و امروز خویش را شناخته و خود را در برابر دسیسه‌های آنان واکسینه کند.

وی افزود: تاریخ بهترین معلم انسان‌ها برای شناخت استکبار و رفتار آنان است و باید بدانیم که اسم‌ها در طول تاریخ تغییر می‌کنند اما رسم‌ها همچنان باقی هستند و همان رفتاری که فرعونیان تاریخ با ملت‌ها داشتند، اکنون نیز جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا با ملت‌های آزاده جهان دارد.

امام جمعه بندرعباس با بیان این که سرنوشت آمریکا نیز به مانند همه فرعونیان تاریخ، روشن و واضح است، خاطرنشان کرد: همان طور که فرعون و فرعونیان به عنوان بزرگ‌ترین مستکبران تاریخ نابود شدند، آمریکا نیز نابود خواهد شد و باطل ماندنی نیست.

آیت الله نعیم‌آبادی ادامه داد: فرعونیان در همه زمان‌ها آن‌چنان در جهل خویش فرو رفته‌اند که نشانه‌های الهی را درک نمی‌کنند و اکنون نیز سران فاسد غرب پیام‌ها و نشانه‌های الهی را نادیده می‌گیرند.

وی اضافه کرد: باطل نابود شدنی است و راه حق و حقیقت در طول تاریخ مستمر و مداوم بوده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز بندرعباس به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی‌مان اشاره و درک پیام اسارت آنان را برای نسل جوان جامعه امروز بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: آزادگان برای امنیت و اقتدار و آرامش این سرزمین و حفظ اسلام و انقلاب سال‌ها در چنگال بعثی‌ها و صدام اسیر بودند و اکنون باید قدر عظمت اقدام آنان را بدانیم.

وی تصریح کرد: آزادگان برای جاه و مقام کسی به جبهه‌ها نرفتند بلکه هدف و راه و آرمان آنان حفظ میهن و اسلام بود و ما امروز مدیون مجاهدت‌های آنان هستیم.

آیت الله نعیم‌آبادی با اشاره به چند حدیث متعدد از امام علی(ع) در بیان اهمیت هوشیاری و جلوگیری از غفلت در جامعه اسلامی، بیان کرد: غفلت سبب از دست رفتن فرصت‌ها می‌شود و خانواده‌ها به خصوص مادران جامعه ما مراقب نسل نوجوان و جوان و نحوه و شیوه تربیت آنان باشند.

وی گفت: اگر نسل جوان جامعه‌مان را با تربیت قرآنی و الهی تربیت کرده بودیم اکنون شاهد بروز مشکلات اجتماعی و طلاق و آسیب‌های مختلف نبودیم و باید این راه را اصلاح کنیم.

امام جمعه بندرعباس در ادامه از دولتمردان نیز خواست تا در انتصابات اصل شایسته‌سالاری را مورد توجه ویژه قرار دهند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار