فرماندار شهرستان ابوموسی گفت از آماده بهره برداری بودن ۱۳ پروژه عمرانی جهت افتتاح درهفته دولت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 13 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد سعیدی گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، ۱۳ پروژه عمرانی در شهرستان ابوموسی به بهره برداری می رسد.
 
وی گفت: ارزش ریالی این پروژه ها در مجموع بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات استانی، ملی و دفتر مقام معظم رهبری تامین شده است.
 
نماینده عالی دولت در ابوموسی افزود: این پروژه ها در بخش های مختلف فرهنگی، آموزشی، آب و برق و خدماتی می باشد که با بهره برداری از این پروژه ها شاهد توسعه بیش از پیش شهرستان ابوموسی خواهیم بود.
 
سعیدی با اشاره به موقعیت ویژه و حساس ابوموسی عنوان کرد: با وجود مشکل کمبود اعتبارات عمرانی دولت در کل کشور؛ اما با عنایت ویژه مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار به ابوموسی، انصافا کارهای بزرگ و ارزشمندی در شهرستان انجام شده است که باید خداوند را شاکر و سپاسگزار باشیم.
 
فرماندار ابوموسی همچنین تاکید کرد: با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا هفته دولت، دستگاههایی که پروژه قابل افتتاح در هفته دولت دارند تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات پروژه و انتقال تجهیزات به شهرستان و نصب آنها به کار گیرند.
 
وی اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا مدیران شهرستان به عنوان خادمین مردم، گوشه ای از خدمات سه ساله دولت در ابوموسی را به استحضار مردم برسانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار