مدیر بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد گفت: قابلیت وجود همراه آموزش دیده شامل همسر، مادر و ماما در کنار زائو در مراحل زایمان در اتاق LDR این بیمارستان فراهم شد.
کد خبر: ۲۷۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲ 13 August 2016
به گزارش تابناک یزدصفر علی دهقانی در جمع خبرنگاران میبد اظهار کرد: انجام تمام مراحل زایمان شامل درد زایمان، حین زایمان و پس از زایمان در یک اتاق (LDR) ،زایمان اسپینال،برگزاری کلاس آموزشی جهت همسران زنان باردار ، مشاوره ژنتیک به شرکت کنندگان در جشن ترویج زایمان طبیعی در بلوک زایمان بیمارستان میبد ارائه می شود.
وی با اشاره به راه اندازی دستگاه رایحه درمانی و زایمان بی درد گفت: شروع بهسازی و توسعه فضای فیزیکی و تجهیزاتی اتاق زایمان با طرح و چیدمان جدید به متراژ 700 متر مربع با قابلیت 5 اتاق LDR آغاز شده است.
دهقانی با اشاره به اخذ مجوز افزایش تعداد تخت های بیمارستانی از 145 تخت به 219 تخت مصوب افزود: به روز رسانی چارت سازمانی بیمارستان با قابلیت افزایش تعداد نیروی انسانی از 206 نفر به 473 نفر، پیگیری و بستر سازی ارائه خدمات توریسم درمانی و کسب مجوز فعالیت واحدIPD در ابتدای سال 95 در بیمارستان میبد انجام شد.
دهقانی افزود:تعداد پزشکان متخصص و فوق تخصص در برنامه ارتقای ویزیت 39 نفر و تعداد پزشکان مقیم طی دستورالعمل حضور پزشک مقیم 4 نفر می باشد.
مدیر بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد خاطر نشان کرد:راه اندازی دستگاه رادیولوژی با تکنولوژی دیجیتال و ارائه خدمت به بیماران، توسعه خدمات تخصصی MRI همچون انجام MRIبرست، انجام MRIجنین ،انجام MRI های نیاز به بیهوشی، انجام MRIجهت بیماران با وزن بالاتر از 100 کیلوگرم، انجام MRI مغز با قابلیت تشخیص زود هنگام سکته های مغزی در بیمارستان امام جعفر صادق میبد انجام می شود.
دهقانی افزود: تدوین برنامه کد احیای نوزادان به صورت ماهیانه،تدوین برنامه کد اورژانس مامایی،انجام طرح های پژوهشی در بیمارستان پس از فعال نمودن کمیته پژوهش(تصویب 3 طرح پژوهشی) از دیگر فعالیتهایی است که در بیمارستان میبد انجام می گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار