رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار گفت: از اول سال 93 تا اول خرداد ماه سال 95 این سازمان بالغ بر 5 میلیارد ریال به نواحی همجوار کمک کرده است.
کد خبر: ۲۷۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵ 17 August 2016

" حامد علی مبارکی" با اعلام مطلب بالا افزود: این کمک ها در قالب خرید لوازم و تجهیزات، تعمیر تاسیات ساختمانی و اهدای جوایز، سبد کالا و بسته های آموزشی و لوازم التحریر به ادارات و سازمان های دولتی شهرستان های چابهار، کنارک وبخش دشتیاری بوده است.

مبارکی اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد چابهار برای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی نسبت به تعمیر، بازسازی و خرید لوازم مورد نیاز مدارس و دانشگاهها اقدام نموده است.

وی خاطر نشان ساخت: تعمیر ابینه ساختمانی فضاهای انتظامی، نظامی و مساجد از دیگر کمک هایی بوده که سازمان منطقه آزاد چابهار در این فاصله زمانی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه کمک به دانش آموزان، ورزشکاران و نیازمندان یکی دیگر از موارد کمک به نواحی همجوار بوده است، اضافه کرد : این کمک ها به صورت توزیع بسته های لوازم التحریر، سبد های غذایی به ایتام روستایی و نیز اهدای جوایز به برندگان مسابقات ورزشی بوده اند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در ادامه گفت: از اهداف این سازمان در جهت جذب سرمایه گذاری، آماده کردن بسترها و فرصت های سرمایه گذاری منطبق با اهداف توسعه ایی منطقه و ارایه آنها درقالب فرصت های توجیه پذیر اقتصادی به سرمایه گذاران است.

مبارکی فرصت های موجود را اینگونه تشریح کرد: این فرصت ها در بخش های صنعتی و تولیدی مانند: احداث صنایع خودرو، احداث کارخانه کانی غیر فلزی، در بخش ترانزیت و حمل ونقل: احداث شبکه خط ریلی(راه آهن) در منطقه و احداث فرودگاه بین المللی، در بخش انرژی: احداث صنایع پتروشیمی، احداث پالایشگاه، فرصت های بخش تجارت و بازرگانی: تجهیز زیرساخت های نمایشگاهی، تکمیل و تجهیز مجتمع های تجاری و در بخش گردشگری و توریسم: احداث مجموعه اقامتی، تفریحی و ورزشی و احداث اسکله تفریحی است.

وی در ادامه گفت: این فرصت ها در بخش های علوم، فنون و آموزش، فرهنگ، هنر و اجتماعی، فن آوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین عمران وخدمات شهری قابل توجه بوده که نیازمند معرفی و ارایه به سرمایه گذاران است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار