دبیر ستاد سیاست گذاری و گرامی داشت هفته دولت در آذربایجان شرقی با بیان اینکه شعار امسال هفته دولت 'اقدام و عمل؛ ملت و دولت؛ امیدوار و استوار' است، گفت: تمامی دستگاه ها برای برگزاری هرچه باشکوه تر این هفته از آمادگی کامل برخوردارند.
کد خبر: ۲۸۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 18 August 2016
جواد آهنگری در جلسه کمیته اجتماعی ستاد سیاست گذاری و گرامی داشت هفته دولت در آذربایجان شرقی، افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی فعالیت ها و دستاوردهای دولت است که امسال متفاوت از سال های گذشته برگزار می شود.

وی اظهار کرد: بیش از 60 عنوان برنامه در هفته دولت امسال در آذربایجان شرقی اجرا می شود.

آهنگری با اشاره به همکاری خوب اصحاب رسانه در درج اخبار و عملکرد دستگاه های مختلف و اطلاع رسانی به موقع و سریع رویدادها و اخبار مهم استانی، گفت: در هفته دولت نیز با استفاده از ظرفیت صدا و سیما و اصحاب رسانه عملکرد سه ساله دستگاه های مختلف در رسانه های مکتوب و غیر مکتوب، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی بر ضرورت مستند سازی و انعکاس تمامی فعالیت های دستگاه های مختلف در طی سه سال گذشته تاکید کرد.

دبیر ستاد سیاست گذاری و گرامی داشت هفته دولت آذربایجان شرقی گفت: دوم شهریور ماه همزمان با آغازین روز هفته دولت، اعضای شورای اداری استان در محل گلزار شهدا به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری حضور خواهند یافت.

وی اظهار کرد: سفرهای شهرستانی مدیران کل دستگاه های اجرایی برای دیدار های مردمی و بررسی مشکلات شهرستان ها از جمله برنامه های هفته دولت در آذربایجان شرقی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :