مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:
سمینار آموزشی آشنایی با بورس در بازار سرمایه در شرکت شهرکهای صنعتی لرستان وبا حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان برگزارشد.
کد خبر: ۲۸۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 18 August 2016

به گزارش تابناک  لرستان، این سمینار آموزشی یکروزه با حضور 100 نفر از صنعتگران مستقر در شهرک‌ها و کارشناسان حوزه صنعت در محل سالن همایش سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اظهار داشت : هدف از برگزاری این دوره ارتقاء سطح دانش مدیریت سرمایه و آشنایی صنعتگران با بورس، فرابورس و تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه می باشد.

فرزاد محمدی گفت: در این سمینار شرکت کنندگان با معضلات پیش روی شرکتهای متقاضی ورود به بورس و فرابورس، تاریخچه بازارهای مالی، فلسفه تحلیل تکنیکال، انواع تحلیل در بازارهای مالی و مزایای پذیرش در فرابورس آشنا شدند.

وی اظهار داشت:صنعتگران باید با انواع بورس های ایران که شامل بورس اوراق بهادار، فرابورس و بورس کالا می باشدآشنا شده تا بتوانند کالاهای خود را به راحتی در بازار سرمایه به فروش برسانند.

محمدی به مهمترین دلیل پیدایش فرابورسپرداخت و گفت: از آنجایی که شرایط ورود به بورس اوراق بهادار چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ تشکیلاتی فرایندی پرهزینه و زمان بر است، لذا بازار فرابورس ایران با هدف تسهیل و حذف موانع ورود به بازار سرمایه برای شرکتهایی که شرایط ورود به بورس اوراق بهادار را ندارند، ولی خواهان ورود سریع تر و آسان تر با حداقل شرایط هستند، شروع به کار کرده. تا شرکتهای بیشتری بتوانند از کلیه مزایای شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار استفاده کنند.

منبع: تابناک
برچسب ها: صنعت ، سمینار ، شهرک صنعتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار