کد خبر: ۲۸۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 18 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،بخشدار اشترینان گفت: 12 مدرسه شهر اشترینان تخریبی و نیازمند نوسازی است.

محسن یعقوبی‎فر اظهار کرد: با توجه به قدمت شهر و روستاهای بخش اشترینان بخش مهمی از فضاهای آموزشی این بخش تخریبی است.

وی عنوان کرد: بهسازی و نوسازی مدارس فرسوده و تخریبی شهر اشترینان نیازمند توجه ویژه مسؤولان شهرستانی و استانی است.

بخشدار اشترینان ادامه داد: آموزش و پرورش بخش اشترینان با وجود کمبودها و کاستی‎های متعدد یکی از آموزش و پرورش‎های موفق در استان لرستان است و تاکنون موفق به کسب رتبه‎های برتر استانی در زمینه‎های مختلف شده است.

یعقوبی‎فر افزود: کسب مقام اول در تجربه‎های برتر سنجش و ارزشیابی، مقام دوم فوتسال دانش‎آموزی استان لرستان و راهیابی سه نفر از دانش‎آموزان بخش اشترینان به مسابقات دو و میدانی کشور از جمله افتخارات آموزش و پرورش اشترینان در سال گذشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود سالن ورزشی و زمین چمن در بخش اشترینان تاکید کرد: تقاضای احداث یک مجتمع ورزشی در این شهرستان از سوی مسؤولان مورد موافقت استاندار لرستان قرار گرفته است.

بخشدار اشترینان بیان کرد: متاسفانه به دلیل عدم تامین اعتبارات لازم احداث استخر در نظر گرفته شده برای آموزش و پرورش این بخش تاکنون محقق نشده است و از سرمایه‎گذاران بخش خصوصی برای احداث استخر در این بخش استقبال می‎شود.

یعقوبی‎فر خاطرنشان کرد: با احداث دومین پارک بانوان استان لرستان در بخش اشترینان فرصت مناسبی برای تفریح بانوان و کودکان این بخش ایجاد شده است.

وی شاخص جمعیتی را یکی از مبانی توزیع اعتبارات در کشور دانست و اظهار کرد: جمعیت شهر اشترینان در 20 سال گذشته از 5 هزار نفر تجاوز نکرده است، به همین منظور جلب رضایت مسؤولان به منظور تخصیص اعتبارات بیشتر در بخش‎های مختلف دشوار است.

بخشدار اشترینان عنوان کرد: در دو سال اخیر و با افزایش اعتبارات با همکاری شورای اسلامی و شهرداری این بخش اقدامات مطلوبی در راستای خدمات‎رسانی بیشتر به شهروندان در این بخش صورت گرفته است.

یعقوبی‎فر ابراز امیدواری کرد با همکاری مدیران شهرستانی و استانی بخشی از تهدیدهای بخش اشترینان به فرصت تبدیل و از این طریق زمینه برای رشد و پیشرفت آن فراهم شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار