رئیس اداره امور تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: فرهنگیان این استان با شرکت در دومین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی توانستند 4 رتبه کشوری کسب کنند.
کد خبر: ۲۸۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 19 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حسینعلی کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: فرهنگیان استان قزوین با شرکت در دومین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی توانستند 4 رتبه کشوری کسب کنند.

وی ادامه داد: مرحله کشوری دومین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در مشهد مقدس برگزار شد و فرهنگیان استان قزوین موفق به کسب 4 رتبه کشوری شدند.

رئیس اداره امور تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: در سال تحصیلی 95-94 تعداد 4 اثر از این استان به دبیرخانه کشوری این جشنواره ارسال شد که هر 4 اثر جزو آثار برگزیده کشور انتخاب شدند و در همایشی که در روزهای 16 و 17 شهریورماه سال جاری در مشهدالرضا(ع) برگزار می‌شود مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

کیانی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی 95-94 بالغ بر 105 نفر از مدرسان درس تفکر و سبک زندگی استان قزوین در مرحله اول این جشنواره در مناطق و نواحی شرکت داشتند که 35 تدریس برتر به مرحله استانی راه یافتند و پس از داوری آثار دریافت شده از مناطق و نواحی، در مرحله استانی این جشنواره تعداد 12 نفر به عنوان نفرات اول تا سوم در پایه‌های هفتم و هشتم دوره متوسطه اول برگزیده شدند.

این مسؤول اضافه کرد: چهار نفر از برگزیدگان مرحله استانی شامل رتبه‌های نخست در موضوعات مشخص شده از پایه‌های هفتم و هشتم به دبیرخانه کشوری این جشنواره معرفی شدند.

رئیس اداره امور تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: در سال تحصیلی 95-94 چهار موضوع تفکر درباره تفکر و سکه طلا از پایه هفتم و چرا باید به دیگران احترام بگذاریم؟ و چگونه از افراد بزرگسال، پیر و ناتوان مراقبت کنیم؟ از پایه هشتم به استان قزوین اختصاص یافته بود که شرکت‌کنندگان درباره این موضوعات به ارائه طرح درس و الگوی تدریس خود پرداختند.

کیانی در ادامه گفت: جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در اجرای راهکار 7-11 سند تحول بنیادین برگزار می‌شود و  ارتقای کمی و کیفی شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، ترغیب و تشویق مربیان، مشاوران و دبیران به استفاده از روش‌های مختلف یاددهی - یادگیری و شناسایی و ترویج سایر روش‌های نوین یاددهی - یادگیری از اهداف این جشنواره محسوب می‌شود.

وی با تبریک این موفقیت به تمام فرهنگیان استان قزوین از تمام افرادی که در این جشنواره شرکت کردند و همچنین از دست‌اندرکاران برگزاری مراحل مختلف این جشنواره تقدیر و تشکر کرد.

رئیس اداره امور تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین مطرح کرد: لیلا ترابی از منطقه البرز با موضوع تفکر درباره تفکر، ناصر اینانلو از ناحیه دو قزوین با موضوع سکه طلا، سکینه بیگلری از ناحیه دو قزوین با موضوع چگونه از افراد بزرگسال پیر و ناتوان مراقبت کنیم؟، گیتی حمزه‌آتانی از منطقه البرز با موضوع چرا باید به یکدیگر احترام بگذاریم؟ فرهنگیان منتخب این استان در جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار