مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: پروژه‌های مختلفی برای بازگشایی مدارس در این استان پیش‌بینی شده است که از نمونه آن می‌توان به افتتاح 7 هزار و 408 پروژه با اعتبار 86 هزار و 200 میلیون ریال اشاره کرد.
کد خبر: ۲۸۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 21 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، عسگرعلی جوانبخت در نشست خبری که صبح امروز در اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: پروژه‌های مختلفی برای بازگشایی مدارس در این استان پیش‌بینی شده است که از نمونه آن می‌توان به افتتاح 7 هزار و 408 پروژه با اعتبار 86 هزار و 200 میلیون ریال اشاره کرد.

وی افزود: افتتاح مدرسه 12 کلاسه مهرگان محمدیه با بودجه 15 هزار میلیون ریال، دبستان 12 کلاسه بیاضیان مهرگان با اعتبار 13 هزار میلیون ریال، دبستان 3 کلاسه داغلان با اعتبار 2 هزار و 800 میلیون ریال از پروژه‌های پیش‌بینی شده در این راستا است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: همزمان با آغاز بازگشایی مدارس این استان دبیرستان 17 کلاسه دخترانه یاس نبی تاکستان با اعتبار 22 هزار میلیون ریال و دبستان 7 کلاسه شهید محمود غنچه قزوین با اعتبار 10 هزار میلیون ریال افتتاح می‌شود.

جوانبخت عنوان کرد: از سایر پروژه‌هایی که به مناسبت بازگشایی مدارس در استان قزوین افتتاح می‌شود می‌توان به دبستان 3 کلاسه مرادآباد با بودجه 4 هزار میلیون ریال و بازگشایی معبر اداره‌کل آپ با اعتبار 3 هزار میلیون ریال اشاره کرد.

این مسؤول یادآور شد: همچنین پروژه‌هایی را در بخش شهرستانی برای هفته دولت پیش‌بینی کرده‌ایم که از مجموع پروژه‌های آن می‌توان به 6 هزار و 738 پروژه با اعتبار 88 هزار و 540 میلیون ریال نیز اشاره کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین تصریح کرد: افتتاح هنرستان 6 کلاسه امیرکبیر اقبالیه با اعتبار 13 هزار میلیون ریال و دبیرستان شبانه‌روزی نجابت برکت کوهین نیز با اعتبار 10 هزار میلیون ریال از دیگر پروژه‌های پیش‌بینی در هفته دولت است.

جوانبخت اضافه کرد: سهم خیران در این پروژه‌ها قابل توجه است چراکه آن‌ها توانسته‌اند مشارکت و نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی بیان کرد: 70 درصد مشارکت در هفته دولت میزان سهم مشارکت خیران و میزان مشارکت آن‌ها در بازگشایی مدارس 50 درصد سهمیه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار