کد خبر: ۲۸۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 29 August 2016


هم اکنون و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت خط تولید تسمه نقاله سیمی در اشتهارد راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا نعمت‌زاده که از صبح امروز برای افتتاح 26 طرح بزرگ صنعتی وارد استان البرز شده است دقایقی پیش خط تولید تسمه نقاله سیمی را در شهرستان اشتهارد مورد بهره‌برداری قرار داد.

براساس این گزارش با افتتاح این طرح‌های بزرگ صنعتی علاوه بر توسعه اقتصادی در کشور و استان البرز می‌توانیم در مسیر توسعه اشتغالزایی نیز اقدامات موثری را انجام دهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه طرح‌های صنعتی و تولیدی یکی از مهمترین اولویت‌های ما است.

ایرج موفق تأکید کرد: بررسی مشکلات واحدها تولیدی و صنعتی یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های استان البرز در حوزه صنعت و تولید از مسؤولان خواست تا از ظرفیت‌های موجود در استان حمایت کرده و به سمت توسعه و پیشرفت بیشتر گام بردارند.

موفق با بیان اینکه باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که واحدهای صنعتی نیمه فعال و غیرفعال در این استان به سمت توسعه و پیشرفت بیشتر سوق داده شوند، افزود: با توسعه این واحدها علاوه بر تولیدات با کیفیت‌تر می‌توانیم شاهد ارتقای اشتغال نیز باشیم.

این مسؤول با اشاره به راه‌اندازی خط تولید تسمه نقاله سیمی در اشتهارد خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این خط میزان تولید اشتغالزایی این واحد تولیدی صنعتی افزایش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار