مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از تولید 5 هزار و 542 تن آهن اسفنجی از ابتدای سال تاکنون در این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۲۹۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸ 05 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، امیرمسعود هراتیان اظهار داشت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به‌عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین شده است کارکنان سخت‌کوش شرکت فولاد هرمزگان بر اساس برنامه‌های مدون و منسجم موفق به دستیابی رکوردهای تولید آهن اسفنجی و صادرات آن شده‌اند.

وی به موضوع بسیار مهم فروش و بازاریابی به‌خصوص در شرایط کنونی پرداخت و در خصوص موفقیت‌های این بخش گفت: فولاد هرمزگان با ارتقای کیفیت تولید و همچنین با درک صحیح از شرایط موجود بازار جهانی و داخلی، تلاش خود را برای حفظ و حتی توسعه و گسترش بازار در کشورهای اروپا و آمریکای جنوبی، موفق شد صادرات را یک‌هزار و 590 درصد نسبت به 6 ماهه نخست سال گذشته افزایش دهد که درآمد ارزی حاصل شده 703 درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان ادامه داد: به‌منظور تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، با تدوین برنامه جامع سال و تلاش مضاعف برای تحقق آن، کارکنان خدوم و تلاشگر این شرکت در 6 ماهه نخست سال جاری موفق به کسب رکورد جدید تولید 5 هزار و 542 تن آهن اسفنجی شدند.

هراتیان افزود: همکاران ناحیه احیای مستقیم توانستند با تولید 5 هزار و 542 تن آهن اسفنجی از رکورد قبلی که 5 هزار و 354 تن در 26 بهمن‌ماه سال 92 حاصل شده بود عبور کنند.

وی همچنین با اشاره به رکورد و کسب موفقیت دیگر در این ناحیه تصریح کرد: در مدول A نیز با تولید 2 هزار و 828 تن از ابتدای بهره‌برداری، که رکورد قبلی 2 هزار و 738 تن در 26 بهمن‌ماه سال 92 بود نیز عبور کرده‌ایم.

شرکت فولاد هرمزگان به‌عنوان پیشرفته‌ترین کارخانه فولادی کشور، با ظرفیت تولید سالیانه 1.5 میلیون تن تختال در فاصله 4 کیلومتری سواحل خلیج فارس قرار دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار