مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس گفت: تیم رباتیک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس جواز حضور در مسابقات جهانی مهارت ۲۰۱۵ برزیل را کسب کرد.
کد خبر: ۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۵ 05 February 2015

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه ای فارس، مرتضی مبرایی بیان کرد: ایمان عرب پور و علی زارعی که پیش از این موفق به کسب رتبه نخست کشوری در چهاردهمین مسابقات ملی مهارت در سال گذشته شده بودند پس از حضور در اردوی آماده سازی کشوری و سعی و تلاش فراوان توانستند از بین شش استان حاضر در این اردو به مسابقات جهانی برزیل راه یابند.

وی اظهار کرد: در سالهای گذشته نیز شرکت کنندگان استان فارس در مسابقات جهانی افتخارات ارزشنمدی را کسب کرده بودند و احسان تمیس، حمیدرضا پرش و سعید تمیس و خانم مریم ابراهیمی در دوره های گذشته موفق به کسب نشانهای نقره، برنز و دیپلم افتخار در مسابقات جهانی فنلاند، آلمان و کانادا شده بودند.

مبرایی همچنین یادآور شد: تیم اعزامی استان فارس به پانزدهمین مسابقات ملی مهارت در شهریور ماه امسال موفق به کسب یک مدال طلا در رشته اتصلات چوبی توسط محمد قایدی، یک مدال نقره در رشته طراحی گرافیک معلولان توسط محمد جواد نعمت الهی، یک مدال برنز در رشته جوشکاری توسط ایمان خوبیاری فرد و ۵ دیپلم افتخار در رشته های آجر چینی، شیرینی پزی، تاسیسات الکتریکی، طراحی گرافیک و رباتیک شد.

این مسابقات در مرداد ماه سال آینده در شهر سائوپائولو برزیل برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار