با اقدام سریع فوریت های پزشکی:
ظهر چهارشنبه و در پی تماس تلفنی مبنی بر خودکشی یک جوان 15 ساله ،فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام و با اقدام به موقع مانع مرگ وی شد.
کد خبر: ۲۹۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹ 08 September 2016
رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده در گفت وگو با خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، خودکشی جوان 15ساله لنده ای در مجاورت پارک کوه پایه لنده در نزدیکی روستاری دم تنگ را تائید کرد و در این باره گفت : ظهر چهارشنبه تماسی با مرکز فوریت های پزشکی 115 مبنی بر خودکشی جوانی 15 ساله به نام "ا - ر" گزارش شد که درکمترین وقت ممکن تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

امرالله خانی، در تماس تلفنی به خبرنگار تابناک گفت :با تلاش و اقدام به موقع تیم فوریت های پزشکی و کادر درمانی مرکز بهداشتی درمانی لنده علی رغم صفر شدن تمام علائم حیاتی ،خود کشی این جوان ناکام ماند و علائم حیاتی برگشت. و بیمار جهت مداوای کامل به مرکز شهرستان کهگیلویه شهر دهدشت اعزام شد.

خانی در پایان از تلاش فوریت های پزشکی 115 و کادر درمانی مرکز بهداشتی درمانی شهر لنده و ماموران نیروی انتظامی این شهرستان که با اقدامات به موقع خود باعث نجات این جوان شده اند و کمک کردند تا علائم حیاتی این جوان برگردد ، تقدیر و تشکر کرد.
لازم به توضیح است که تا آخر وقت شب گذشته خبرهای ضد و نقیضی از وضعیت این جوان اعلام می شد که در صورت اعلام خبری جدید از سوی مسئولین در همین سایت منتشر خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
اگه علایم حیاتی اش برگشت ونجات یافت چطور مرگ مغزی شده ودنبال اهداعضوهستند
لنده ای با اصالت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
الکی خودتون گول ندیدن...فوریت پزشکی کجا بود...ی سرباز بدبخت دیدش بعدش مستقیم بردنش دهدشت...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
این جوان دو روز بعدش بعدش فوت کرد.مگه شما خبر ندارین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار