دبیر خانه کارگر اردبیل خبر داد:
دبیر خانه کارگر استان اردبیل گفت: همزمان با هفته کار و کارگر تلاش می‌کنیم تا دومین شعبه خانه کارگر اردبیل را در حاشیه شهر اردبیل و در محله وحدت مابین اسلام‌آباد تا میر‌اشرف راه‌اندازی کنیم.
کد خبر: ۲۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ 29 April 2015

به گزارش فارس، مرتضی مقدم اظهارکرد: با راه‌اندازی شعبه دو خانه کارگر اردبیل محلی مناسب برای برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان خانه کارگر برای علاقمندان فراهم می‌آید.

وی به برنامه‌های هفته کارگر اشاره کرد و گفت: در گرامیداشت این هفته به همراه مدیرکل تامین اجتماعی استان از کارخانه طنین سبلان تولید‌کننده توپ‌های ورزشی بازدید کردیم و از نزدیک در جریان روند تولید این کارخانه و جذب و اشتغال و فراهم کردن امکانات برای کارگران قرار گرفتیم.

دبیر خانه کارگر استان اردبیل تجلیل از زنان کارگر را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در گرامیداشت این هفته اعلام کرد و افزود: با اهدای شاخه گل از زنان کارگر تقدیر شد و چهار نفر از کارگران نمونه زن را نیز مورد تجلیل قرار دادیم.

مقدم بیان کرد: قرار است فردا با همراهی مدیرکل تامین اجتماعی و مدیریت درمان استان در پارس‌آباد از بیمارستان تامین اجتماعی این شهر بازدید کرده و از کارگران بستری در بیمارستان و شاغل در آن عیادت و تقدیر کرده و قدردان تلاش آنها باشیم.

این مسئول با انتقاد از استمرار بی‌مهری‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در عدم همراهی بیشتر با فعالیت‌های خانه کارگر یادآور شد: حتی این مجموعه حاضر نیست که خانه کارگر را برای برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر دعوت کرده و نسبت به معرفی کارگران منتخب این مجموعه اقدام کنند.

دبیر خانه کارگر استان اردبیل مطالبات کارگران را مطالبات به حق و قابل قبول در فرایند توسعه اقتصادی و رفع برخی از عیوب معیشتی و مشکلات اجتماعی اعلام کرد و گفت: امیدواریم با توجه ویژه دولت برای حل این مشکلات تدبیری معقول اندیشیده شود.

مقدم عنوان کرد: روز جمعه همزمان با روز کارگر در مسیر منتهی به مصلای اردبیل کارگران در راهپیمایی روز کارگر شرکت کرده و سپس در آیین با شکوه نمازجمعه حاضر می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار