مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری قزوین از اجرای مرحله دوم بازارچه فصلی بانوان استان در راستای اقتصاد مقاومتی خبر داد.
کد خبر: ۲۹۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 17 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، مریم بیدخام در حاشیه بازدید از بازارچه فصلی در پارک الغدیر قزوین، افزود: این بازارچه فصلی به منظور حمایت از اشتغال و کمک به اقتصاد خانواده ها با همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و با همکاری سازمان میادین شهرداری قزوین از 15 شهریور ماه افتتاح و در هفته دوم نیز با تولیدات محصولات خانگی و اقلام جدید دایر شده است.
وی افزود: به جهت اینکه بانوان توانمند قزوین علی رغم تولید محصولات متنوع در همه زمینه ها از جمله صنایع دستی، محصولات کشاورزی و ارگانیک امکان عرضه و فروش محصولات خود را ندارند، در این بازارچه سعی شده شرایط مناسبی برای معرفی و بازاریابی محصولات آنان فراهم شود.
بیدخام ادامه داد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از سیل عظیم توانمندی ها و امکانات موجود، برپایی این قبیل بازارچه های فصلی ضروری به نظر می رسد.
وی اضافه کرد: فروش مستقیم محصولات آن دسته از بانوانی که شغل خانگی دارند در این نوع بازارچه ها بدون وجود مانع و واسطه به سهولت انجام تا عرضه و تقاضای چنین محصولاتی به بهترین شکل در جهت حمایت زنان شاغل و سرپرست خانواده به اجرا درآید.
این مسئول با اشاره به ادامه بازارچه فصلی بانوان قزوین تا پنجم مهرماه آینده، ادامه داد: به علت تعداد زیاد متقاضی و غرفه های کم، با تقسیم بندی به عمل آمده هر یک از غرفه ها به مدت یک هفته در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین یادآور شد: محصولات عرضه شده در این بازارچه تولیدات خانگی، صنایع دستی، محصولات کشاورزی ارگانیک و سایر اقلام مربوط به توانمندی های بانوان استان است.
بیدخام در پایان یادآور شد: این بازارچه با استقبال خوب بانوان توانمند و شهروندان قزوینی روبرو شده و تلاش داریم این طرح را در سایر پارک ها و مراکز سطح استان نیز تداوم دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار