محمد پولادگر خبر داد:
تابناک: رئیس فدراسیون تکواندو از اعزام تیم ملی به رقابت‌های جهانی تکواندو در هفته آینده خبر داد و گفت: مسابقات جهانی تکواندو روسیه، مهم‌ترین رویداد ورزشی تکواندو جهان قبل از المپیک به شمار می‌رود.
کد خبر: ۳۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵ 02 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، محمد پولادگر ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت روز ولادت امام علی(ع) در موسسه فرهنگ قرآن و ورزش علی بن ابی‌طالب(ع) اصفهان اظهار داشت: امیدوار هستم ورزشکاران ما روزی به مسائل معنوی و معرفتی در کنار ابعاد جسمانی زندگی توجه داشته باشند زیرا در حال حاضر معنویت، حلقه مفقوده ورزش کشور به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: باید کاری کنیم که در آینده قهرمانان ما دارای صفات مختلف معنوی و فکری باشند و فرهنگ پهلوانی و معرفت انسانی در آنها ظهور و بروز پیدا کند.

رئیس فدراسیون تکواندوبا بیان اینکه تیم ملی در روزهای آینده راهی مسابقات جهانی روسیه می‌شود، تصریح کرد: قرار است تیم پسران ایران جمعه آینده به مسابقات جهانی اعزام شده و دو روز پس از تیم پسران، تیم ملی دختران تکواندو کشور راهی این مسابقات می‌شود.

وی تصریح کرد: باید گفت که رقابت‌های جهانی تکواندو، مهم‌ترین رویداد ورزشی این رشته قبل از برگزاری المپیک به شمار می‌رود و با توجه به امتیاز آن، از اهمیت بسیاری برای ما برخوردار است.

پولادگر درباره زمان برگزاری انتخابات هیئت تکواندو اصفهان بیان داشت: در حال حاضر مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و بعد از اعلام لیست کاندیداهای این مجمع، انتخابات هیئت تکواندو اصفهان برگزار می‌شود.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :