نخستین گروه از پیرغلامان و خادمان حسینی در راه آهن هرمزگان با استقبال مردم و مسؤولان استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی وارد بندرعباس شدند.
کد خبر: ۳۰۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 28 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، لحظاتی پیش نخستین گروه از پیرغلامان و خادمان حسینی از شهرها و استان‌های مختلف کشور لحظاتی پیش در راه آهن هرمزگان با استقبال مردم و مسؤولان استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی وارد بندرعباس شدند.
 
بهروز اکرمی دبیر اجرایی استانی چهاردهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: این گروه 300 نفره از استان‌های مختلف کشور برای شرکت در چهاردهمین اجلاس بین المللی پیر غلامان و خادمان حسینی وارد بندرعباس شدند.
 
بهروز اکرمی گفت: همچنین 40 نفر از مهمانان خارجی چهاردهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی از کشورهای هندوستان، عراق، لبنان، آذربایجان، الجزایر، یمن، اندونزی، افغانستان، تایلند و ترکیه دقایقی دیگر وارد فرودگاه بندرعباس می‌شوند.
 
وی یادآور شد: پیرغلامان و خادمان حسینی در ابتدای ورود به بندرعباس با حضور در گلزار شهدا و غبار روبی بارگاه ملکوتی مطهر شهدا در مراسم سینه زنی نشسته و مداحی هیئت‌های مذهبی شرکت می‌کنند.
 
این مسؤول اضافه کرد: مراسم گشایش چهاردهمین اجلاس بین المللی پیر غلامان و خادمان حسینی ساعت 14 امروز در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می‌شود.
 
اکرمی تصریح کرد: ثبت ملی مراسم سنتی سینه زنی نشسته هرمزگان از دیگر برنامه‌های این اجلاس دو روزه است.
 
هرمزگانی‌ها امروز میزبان چهاردهمین اجلاس بین المللی پیر غلامان و خادمان حسینی با حضور 750 مهمان داخلی و خارجی هستند و تجلیل از 70 نفر از پیر غلامان و خادمان حسینی و تولیدکنندگان مستندهای برگزیده رادیویی و تلویزیونی با موضوع پیرغلامان و خادمان حسینی از برنامه‌های چهاردهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در بندرعباس است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار