کد خبر: ۳۰۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 28 September 2016


سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: خبر انصراف استقلال اهواز از مسابقات جام حذفی را تنها در رسانه‌ها شنیده‌ام و هنوز قطعی نیست.

فیروز کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون فوتبال، تیم ما در نخستین دیدار خود در مسابقات جام حذفی باید در اهواز به مصاف استقلال خوزستان برود.

وی تصریح کرد: به همین دلیل طی روزهای اخیر تمرینات خاصی برای دیدار با استقلال اهواز پیش‌بینی و اجرا کردیم و با توجه به اینکه در مسابقات لیگ توانستیم این تیم را در کرج با نتیجه سه بر صفر شکست دهیم، بازیکنان ما از نظر روحی آماده این مسابقه بودند.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز افزود: روز گذشته خبری شنیدیم مبنی بر اینکه استقلال اهواز از حضور در جام حذفی انصراف داده، اما این مطلب هنوز به صورت رسمی به ما اعلام نشده است.

کریمی گفت: به هر حال ما برای حضور در اهواز و مسابقه با استقلال در جام حذفی آماده هستیم و اگر این مسابقه برگزار شود، به طور قطع برای پیروزی به میدان می‌رویم.

وی بیان داشت: در صورت عدم برگزاری مسابقه فوق یک روز استراحت به بازیکنان داده و سپس خود را برای مقابله با فولاد یزد در روز شانزدهم مهر ماه در ورزشگاه انقلاب کرج آماده می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز افزود: فولاد تیم منسجم و خوبی است و به نظر من جایگاه چهاردهم آنها در جدول مقطعی است و به زودی به رده‌های بالای جدول صعود می‌کنند.

کریمی ادامه داد: به طور قطع ما این تیم را به دلیل اینکه در رده چهاردهم حضور دارد، دست کم نمی‌گیریم و می‌خواهیم در خانه سه امتیاز دیگر را به جمع امتیازات خود اضافه کنیم.

وی اظهار داشت: اکسین با توجه به کسب دو پیروزی پیاپی طی دو هفته اخیر، از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و به طور قطع اگر روز شانزدهم مهر ماه هواداران از ما حمایت کنند، می‌توانیم جایگاه خود را در جدول رده‌بندی محکم‌تر کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار