معاون استاندار:
معاون استاندار، امنيت موجود در کشور را مطلوب دانست و گفت: مردم، قدردان اين امنيت و آرامشي هستند که در سايه تلاش شبانه‌روزي نيروهاي مسلح به‌خصوص نيروي انتظامي تامين مي‌شود.
کد خبر: ۳۰۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲ 02 October 2016
 معاون استاندار، امنيت موجود در کشور را مطلوب دانست و گفت: مردم، قدردان اين امنيت و آرامشي هستند که در سايه تلاش شبانه‌روزي نيروهاي مسلح به‌خصوص نيروي انتظامي تامين مي‌شود.

"عبدالقدير کريمي" صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نيروهاي مسلح كه به مناسبت آغاز هفته ناجا در ستاد انتظامي شهرستان گنبدکاووس برگزار شد،‌ اظهار داشت: نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با تبعيت از فرماندهي کل قوا و در سايه وفاق و همدلي با يکديگر در تامين امنيت و آرامش اين مرز و بوم تلاش مي کنند.

وي با اشاره به برخي وظايف نيروي انتظامي که در قانون اساسي بر عهده اين نهاد گماشته شده است، افزود: تعدد وظايف اين نيرو که حفظ نظم، امنيت و آرامش عمومي داخل کشور، يکي از مهمترين آنهاست، شان، منزلت و اهميت اين نيرو را مشخص مي کند.

کريمي اضافه کرد: امنيت و آرامشي که با تلاش نيروهاي مسلح به‌خصوص نيروي انتظامي در سراسر ايران حاکم است، قابل قياس با هيچ کشوري در منطقه اروپا و آمريکا نيست.

وي تصريح کرد: کارگزاران و مديران مختلف نظام و دولت در سايه وجود امنيت و آرامش، با وفاق، همدلي و هماهنگي کامل و در فضايي صميمانه براي خدمت بهتر به مردم گام بر مي‌ دارند.

فرماندار ويژه گنبدکاووس همچنين با تبريک هفته ناجا و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان انقلاب اسلامي به‌ويژه نيروي انتظامي، گفت: مناسبت‌ها فرصتي مغتنم براي تقدير مردم از تلاش‌ها و خدمات ادارات و نهادها است و هفته ناجا از مقدس ترين و مبارک ترين اين مناسبت‌ها در تقويم جمهوري اسلامي ايران است.

کريمي با قدرداني از تلاش‌هاي نيروهاي مسلح به‌خصوص انتظامي و هنگ مرزي در ايجاد امنيت و آرامش در کشور، يادآور شد: از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي، دشمنان اين نظام تلاش هاي زيادي براي ضربه زدن به انقلاب از جمله راه اندازي جنگ تحميلي انجام دادند که به يمن رهبري امام راحل و جانشين بر حق ايشان و حضور هوشيارانه مردم در صحنه ها، تمامي توطئه ها تبديل به فرصتي براي کامل شدن نظام حکومتي و اجرايي جمهوري اسلامي شد.

در اين مراسم، سرهنگ"محمدعلي عسگري" فرمانده انتظامي شهرستان گنبدکاووس نيز ضمن تبريک هفته ناجا و تشريح برنامه هاي بزرگداشت آن، گفت: امروز در سايه تلاش نيروهاي مسلح، انتظامي و مرزباني، امنيت خوبي در منطقه حاکم است.

وي با ارائه گزارشي از عملکرد انتظامي اين شهرستان از کاهش 13 درصدي وقوع جرايم، کاهش 42 درصدي وقوع سرقت‌هاي به عنف، افزايش 80 درصدي دستگيري خرده فروشان مواد مخدر و متهمان و مجرمان، کشف افزون بر 70 کيلوگرم موادمخدر، کاهش 44 درصدي تصادفات و کاهش50 درصدي فوت شدگان سوانح رانندگي در اين شهرستان در نيمه نخست امسال خبر داد.

گفتني است در پايان اين مراسم که امامان جمعه، فرماندهان نظامي و انتظامي، مديران ادارات و نهادها، خانواده‌هاي معظم شهداء و ايثارگران حضور داشتند، از برخي کارکنان پايور و وظيفه انتظامي، مرزباني، ايثارگران، جانبازان، مرزنشينان، پليس‌هاي افتخاري و نمونه‌هاي ترافيکي با اهداء لوح سپاس و هدايايي تقدير شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
امنیت تنها برای مردم نیست، بلکه در درجه اول برای بزرگان مسئولان و صاحبان قدرت و ثروت است.
ما که یک لحاف کهنه داریم و خانه بدوشیم از چی باید بترسیم. اگر امنیت نباشد برای هیچکس نیست.
چرا منت سر مردم میگذارید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار