رئیس هیات فوتبال ایلام گفت: مشکلات و خواسته های این تیم از جمله زمین بازی، تغذیه و امکانات دیگر از طرف شرکت گاز ایلام رفع شده و اکنون تنها مشکل این تیم نداشتن مربی است که به زودی مربی شایسته و با تجربه ای سکان این تیم موفق و مطرح لیگ را عهده دار می شود.
کد خبر: ۳۰۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵ 03 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ آبختی سنجابی روز دوشنبه اظهار کرد: شرکت پالایش گاز ایلام در هفته های اخیر با خانم مهناز صادقی به عنوان مربی جدید این تیم به توافق رسید که در روزهای اخیر و با وجود شروع بازی های لیگ برتر این مربی جدید تنها پس از کمتر یک ماه مربیگری پالایش گاز از این تیم ایلامی جدا شد.

وی با اشاره به شروع لیگ نهم فوتبال بانوان گفت: تیم فوتبال پالایش گاز بانوان با وجود نداشتن مربی و با شروع مسابقات لیگ برتر در شرایط خوبی به سر می برد و در اولین بازی خود مقابل تیم سیرجان قهرمان سال گذشته لیگ موفق شد با نتیجه مساوی یک بر یک زمین مسابقه را ترک کند.

وی یادآور شد: تیم پالایش گاز ایلام از همان ابتدای شروع مسابقات لیگ برتر در هشت دوره متوالی لیگ برتر حضور داشته و با وجود مشکلات فراوان در زمینه مجوز برای تمرین و جذب بازیکن همیشه یکی از مدعیان و رقیبان سرسخت این مسابقات محسوب می شود.

رئیس هیات فوتبال ایلام گفت: این استان در حوزه فوتبال بانوان از قطب های مطرح کشور است که با وجود استعداد های خوب و ظرفیت بالا با رفع مشکلات و در اختیار داشتن امکانات می تواند عناوین قهرمانی را در لیگ کسب کند و امیدواریم با انتخاب شایسته یک مربی حرفه ای و مطرح پرونده مشکلات و کمبود امکانات این تیم بسته شود.

تیم پالایش گاز بانوان ایلام هفته آینده میهمان نماینده استان اصفهان در لیگ برتر است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار