رییس جهاد کشاورزی هرمزگان،گفت: هیات‌های مذهبی، دسته‌ها و موسسه‌های خیریه به فروشگاه‌های که از سوی ستاد تنظیم بازار استان برای توزیع گوشت مرغ در نظر گرفته شده، ‌مراجعه کنند و این محصول را با قیمت کیلویی ۵۱۰۰ تومان دریافت کنند.
کد خبر: ۳۰۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 04 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، ناصر حیدری‌پوری در نشست ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان، افزود: بالغ بر 200 تن گوشت مرغ برای تنظیم بازار ماه محرم در نظر گرفته شده و هیچگونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
 
وی ادامه داد: برای گوشت قرمز نیز هیچگونه مشکل و کمبودی در استان وجود ندارد و حدود20 تن گوشت قرمز به استان اختصاص یافته که با قیمت کیلویی حدود ۲۰ تا ۲۲ هزار تومان بسته به نوع گوشت عرضه می‌شود.
 
حیدری‌پوری خاطرنشان کرد: حدود 120 تن شکر به قیمت کیلویی ۲۵۲۰ تومان از طریق شرکت بازرگانی دولتی سهم استان‌ شده، همچنین 600 تن برنج خارجی هندی و اروگوئه‌ی نیز به ترتیب با نرخ کیلویی 4100 و ۲۹۰۰ تومان در اختیار هیات‌های مذهبی، مساجد و موسسه‌های خیریه برای نذورات ماه محرم قرار خواهد گرفت و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
 
وی افزود: 400 تن سهمیه برنج اروگوئه برای ماه‌های محرم و صفر به استان اختصاص یافته و علاوه بر آن 200 تن برنج هندی نيز براي اين ايام در استان توزيع مي‌شود.
 
حیدری‌پوری اضافه کرد: 120تن شکر نيز برای استان جذب کرده‌ایم و پیشنهاد ما این است كه این اقلام از طریق فروشگاه‌های بزرگ به هیئت‌های مذهبی عرضه شود.
 
رییس جهاد کشاورزی هرمزگان افزود: هیچ مشکلی برای تامین برنج و شکر ماه محرم و تنظیم بازار آن وجود ندارد، چرا که ذخیره‌های به اندازه کافی است و اگر استان بر اساس تصمیم و مصوبه کارگروه تنظیم بازار به میزان بیشتری از شکر و برنج نیاز داشته باشد، برای تامین نیاز آن هیچ مشکلی وجود ندارد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار