تجمع تعدادی از کارکنان و کارگران منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس پس از برگزاری جلسه با سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان به اتمام رسید.
کد خبر: ۳۰۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 05 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، در جلسه نماینده کارگران با علیرضا پاکدامن(سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان) مقرر شد، استانداری هرمزگان با فرستادن نماینده‌ای دغدغه کارگران در خصوص، خصوصی شدن منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس را بررسی و پس از انجام تحقیقات، در جلسه‌ای با مدیران این منطقه اقتصادی و نماینده کارگران نتیجه را اعلام کنند.
 
از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح امروز تعدادی از کارکنان و کارگران منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس مقابل استانداری هرمزگان تجمع کردند.
 
 در این تجمع‌، کارکنان، نگران آینده این مجتمع صنعتی بودند اضافه کردند: همان‌طور که با وعده خصوصی‌سازی و بهبود امور مجتمع آلومینیوم المهدی هرمزال را واگذار و در پی آن شاهد سرگردانی و کاهش حقوق کارگران وبی ثباتی در آن هستیم، نمی‌خواهیم چنین موضوعی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس رخ دهد.
 
تجمع‌کنندگان پلاکاردهایی با عنوان‌های "خصوصی‌سازی نمی‌خواهیم" و "استاندار حمایت، حمایت" در دست داشتند.
 
این مجتمع در حال حاضر به‌صورت نیمه‌دولتی و زیر نظر معاونت توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت(ایمیدرو) اداره می‌شود و طی هفته گذشته از سوی(کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس ایمیدرو )در حکمی حسن خلج طهرانی را جایگزین عبدالمجید عبدلی‌زاده کرد. گفته می‌شود چند روز قبل عبدلی‌زاده از این پست استعفا داده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار