جلال میرزایی گفت:
نماینده مردم ایلام درمجلس شورای اسلامی گفت:جلسات تشکیل شده در سطح استان وشهرستانها بایستی به مکانی برای بیان دردها ونارساییهای مردم مبدل شود،روش جاری که جلسات را به مکانی برای ارایه گزارش عملکرد مدیران تبدیل کرده است رانمی پذیرم.
کد خبر: ۳۰۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵ 06 October 2016

 نماینده مردم ایلام درمجلس شورای اسلامی گفت:جلسات تشکیل شده در سطح استان وشهرستانها بایستی به مکانی برای بیان دردها ونارساییهای مردم مبدل شود،روش جاری که جلسات را به مکانی برای ارایه گزارش عملکرد مدیران تبدیل کرده است رانمی پذیرم.

به گزارش تابناک ایلام،جلال میرزایی در جلسه شورای اداری شهرستان سیروان با توصیه به مدیران دستگاههای اجرایی اظهار کرد: ما باید به دنبال بیان مشکلات و پیدار کردن راهکار برای مرتفع نمودن آنها باشیم ،مدیران بایددر جلسات به جای ارائه گزارش عملکرد بدنبال شناسایی وبیان مشکلات مردم برای یافتن راه حل باشند 

وی با بیان اینکه مشکلات شهرستان ها را می توان در دو سطح استانی و ملی پیگیری کرد افزود:در سطح شهرستان مدیران بایستی مشکلات را رصد وبصورت جداگانه به فرمانداری یا نماینده ارجاع نمایندتاپیگیری لازم به عمل آید ، در سطح ملی هم مشکلات ونارسایی ها از طریق مدیران دستگاههای اجرایی استان ونمایندگان مجلس در سطح وزارتخانه ها پیگری می شوند

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس خاطرنشان کرد: همانطور که در جلسه شورای اداری شهرستان چرداول هم عرض شد ،خوشبختانه مشکلات ومطالبات مردم استان بخوبی توسط استاندار ایلام در سطح ملی درحال پیگیری است.

وی یکی از وظایف نمایندگان مجلس را نظارت بر اجرای فعالیت ها دستگاه ها عنوان کرد و افزود: نمایندگان علاوه بر بعد نظارتی ،وظیفه دارند روند اجرای طرحها وسایر امور در سطح حوزه انتخابیه را سرعت ببخشند.

نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به مشکلات جاده کارزان به  لومار عنوان کرد: در دیدار با معاون رئیس جمهور دستورات لازم برای تخصیص اعتبار برای این راه ارتباطی صادر شده و از طرفی نامه ای به وزیر نفت بمنظور مساعدت در واگذاری اعتبار از محل اعتبارات این وزارتخانه در بخش راههای مناطق محروم ارسال کرده ایم.

میرزایی با بیان اینکه فضای فرهنگی در شهرستان سیروان وجود ندارد، گفت: متاسفانه جدا از فضای فرهنگی حتی فضای ورزشی لازم نیز در شهرستان وجود ندارد لذا نیاز است از سوی مسئولان شهرستان برای هر کدام مکاتبه جداگانه صورت گیرد.

وی پیگیری بحث راه و پروژه ایستگاه پمپاژ دشت سیروان را از اولویت ها خود دانست و اظهار کرد: برای توسعه شهرستان سیروان تمام تلاش خود را انجام خواهم داد.

نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به مشکلات روستاهای حوزه سد سیمره خاطرنشان کرد: مکاتبات لازم برای رفع مشکل اعتبارات تملک اراضی این منطقه صورت گرفته و به جد به دنبال تخصیص این اعتبار هستیم تا بخشی از مشکلات مردم این منطقه را حل کرد.

میرزایی از سرپرست فرمانداری سیروان خواست که نظارتی بر مدیران شهرستان وجود داشته باشد.

نماینده مردم ایلام در مجلس با بیان اینکه خود را درگیر عزل و نصب ها در استان نخواهد کرد گفت: هر کسی مسئولیتی را می پذیرد باید به دنبال رفع مشکلات و توسعه منطقه بوده و در خدمت مردم باشد و لازمه اینکار حضور سروقت مدیر در محل کار و رسیدگی به موقع به کارهای مردم است.

جلال میرزایی با تاکید برضرورت حضور منظم مدیران در محل کار خاطرنشان کرد: براساس شنیده ها متاسفانه انچنین اظهار شده است که  در بسیاری از اوقات ،کارکنان،کارشناسان وحتی برخی از مدیران دستگاههای اجرایی در ساعات اداری در محل کار حضور نداشته یا حضور آنان منظم نیست.
 

وی گفت: شایسته نیست که مدیر یا کارمندی  از بیت المال حقوق دریافت نماید اما در زمانی که باید در ساعات اداری به مردم خدمت نماید در مکان دیگری حضورر داشته باشد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار