عضو هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بندرعباس گفت: تحقق تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه توسعه سواحل جنوبی کشور در گروی توجه به بخش حمل و نقل است.
کد خبر: ۳۰۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 06 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، هادی جوادی اظهار کرد: یکی از تدابیر مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه توسعه سواحل و جزایر جنوبی کشورمان، ایجاد امکان استقرار و رشد جمعیت در این مناطق است که بدون شک با توسعه زیرساخت‌های حمل و نقلی امکان‌پذیر است.
 
وی بیان کرد: اقتصاد پویا در هر کشوری مدیون رشد بخش حمل و نقل و نقش‌آفرینی مطلوب آن در عرصه‌های گوناگون است و توسعه علمی حوزه حمل و نقل در کشورمان کمک قابل توجهی به این نقش‌آفرینی خواهد داشت.
 
نائب رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بندرعباس با اشاره به تأثیر رشد بخش حمل و نقل در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی نیز خاطرنشان کرد: حجم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل به اندازه‌ای وسیع و گسترده است که بار اصلی کار در این بخش بر دوش بخش خصوصی است و اشتغال‌آفرینی نیز در این زمینه بسیار بالا است و لذا به نظر می‌رسد بخش حمل و نقل در خدمت به اقتصاد مقاومتی است.
 
جوادی تحقق برنامه‌های علمی در زمینه رشد بهره‌وری در بخش حمل و نقل جاده‌ای را یادآور شد و افزود: اجرای طرح‌های نوین در این بخش موجب کاستن از تردد‌های زاید در شبکه حمل و نقل جاده‌ای شده و عملا شرایط را انتقال کم‌هزینه‌تر کالا در کشور فراهم ساخته است.
 
وی تصریح کرد: صنف حمل و نقل در کشورمان صنفی آبرومند، پرتلاش و صبور و در مسیر اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی است و هرگاه نیاز به نقش‌آفرینی گسترده این بخش در اقتصاد کشور وجود داشته، گام‌های بلندی در این راستا برداشته شده است و بدون شک در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی نیز بخش حمل و نقل آماده همکاری در زمینه اجرای برنامه‌های کلان در این حوزه است.
 
نائب رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترانزیت اتاق بازرگانی هرمزگان گفت: با اجرای سیاست‌های جدید در زمینه ایجاد ارتباطات الکترونیک میان شرکت‌های حمل و نقل، گمرک، سازمان بنادر و اداره کل حمل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ... شاهد رشد خوبی در زمینه حمل و نقل در استان هستیم که امیدواریم با تلاش مسؤولان امر این روند تداوم یابد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار