رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: 795هزارتن قیر به ارزش 149 میلیون دلار نیمه نخست امسال از استان به خارج از کشور صادر شد که نسبت به مدت مشابه پارسال 13درصد رشد نشان می دهد.
کد خبر: ۳۰۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 06 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، خلیل قاسمی روز چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت واحدهای صنعتی و تولیدی هرمزگان اظهار داشت: کشورهای حاشیه خلیج فارس ، هند و چین از جمله کشورهایی است که قیر صادر می شود.

وی ادامه داد: 19 واحد تولیدی قیر در استان هرمزگان با ظرفیت سالانه پنج ملیون و 400 هزار تن فعال است که با این میزان ظرفیت تولید، هرمزگان حائز رتبه نخست کشوری است.

قاسمی با اشاره به میزان رشد در تولید این کارخانجات گفت: تمام توان و تلاش مجموعه سازمانی و مدیریت عالی هرمزگان بر این است که تولید را در استان بهبود بخشیده تا میزان اشتغالزایی بخش صنعت نیز، ارتقاء پیدا کند که در همین راستا یافتن بازارهای هدف داخلی و خارجی در اولویت کار باید قرار گیرد.

قاسمی ادامه داد: با شرایطی که اکنون در بازار بین المللی یافته ایم، باید زمان و هزینه تولید و عرضه محصول را کنترل کرده و آن را به حداقل برسانیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان گفت : راه اندازی انجمن تخصصی قیر و رفع مشکل صادرات این محصول از مهمترین راهکارهای رونق بیشتر تولید قیر در استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار