پلی کلینیک تخصصی ولی‌عصر (عج) تأمین اجتماعی در بندرعباس با شکایت فردی که ادعای مالکیت زمین این مرکز درمانی را می‌کند درخطر تخریب قرار گرفت.
کد خبر: ۳۱۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 15 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان بابیان اینکه پلی کلینیک تخصصی ولی‌عصر(عج) تأمین اجتماعی بندرعباس در سال 69 به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: از همان سال خدمات این مرکز به‌صورت رایگان برای بیمه‌شده‌ها تأمین اجتماعی ارائه شد.
 
دکتر کامیار وثوقی بابیان اینکه درمانگاه این مرکز شامل بخش‌های کلینیک، پزشک عمومی، متخصصین رشته‌های مختلف از حمله داخلی، اطفال، زنان و زایمان، چشم، جراحی و بسیاری از رشته‌های دیگر است، افزود: پاراکلینیک این مرکز از آزمایشگاه مجهز، رادیولوژی، داروخانه، مامایی و دندانپزشکی برخوردار است.
 
وی با اشاره به اینکه این مرکز از 56 کارکنان جهت خدمات درمانی به بیمه‌شده‌ها استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: در روز در حدود یک هزار بیمار به این مرکز مراجعه می‌کنند که جمعیت قابل‌توجهی از مردم به‌ویژه صنایع غرب و ساکنین پروژه مسکن مهر را شامل می‌شود.
 
وثوقی بابیان اینکه از سال 83 ساختمان جدید این مرکز بنا شد، اضافه کرد: محل پلی کلینیک با توجه به اینکه اکثر بیمه‌شده‌ها در صنایع غرب و جامعه کارگری بودند، تصمیم به خرید زمین و تأسیس ساختمان جدید کرد  که پس از خریداری در سال 83 و اخذ پروانه ساخت، مشغول به فعالیت شد.
 
این مقام مسئول بابیان اینکه این مرکز درمانی با مراجعات 365 هزارنفری در سال 94 به‌عنوان مهم‌ترین مرکز درمانی غرب بندرعباس محسوب می‌شود، ادامه داد: تا اینکه مشکلی برای مالکیت زمین پیش آمد و شخصی به‌عنوان معارض پیدا شد و ادعای مالکیت کرد و از طریق مراجع قضایی پیگیری شد که نخستین شکایت به سال 87 مربوط می‌شود.
 
وثوقی افزود: مردم روستاهای جمال احمد، گچین، خونسرخ، بوستانو  و دیگر روستاهای غرب بندرعباس برای درمان به پلی کلینیک تخصصی ولی‌عصر (عج)  مراجعه می‌کنند
 
وی در پایان با اشاره به اینکه در حال پیگیری هستیم تا این موضوع برطرف شود، بیان کرد: امیدواریم اتفاقی بیافتد که بیمه‌شده‌ها و سایر بیماران در این موضوع حقی از آن‌ها ضایع نشود و دغدغه‌ای برای مراجعه‌کنندگان به وجود نیاید و بیمه‌شده‌ها دچار قطع خدمات درمانی رایگان نشوند.
 
پلی کلینیک تخصص ولی‌عصر(عج) بندرعباس در دو نوبت صبح و عصر فعال است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار