کد خبر: ۳۱۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 16 October 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: 15 طرح عمرانی برای شهرستان ساوجبلاغ در سفر هیأت دولت در نظر گرفته شده است.

ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات و وظایف مسؤولان در دستگاه‌های مختلف توسعه خدمات‌رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که مسیر خدمات‌رسانی به مردم در این شهرستان هموار شده و بتوانیم رشد قابل توجهی را در این شهرستان احساس کنیم.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود با اشاره به نزدیک بودن سفر هیأت دولت به استان البرز گفت: برای شهرستان ساوجبلاغ 15 طرح عمرانی را در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم با این درخواست‌ها موافقت شده تا بتوانیم با عملیاتی و اجرایی کردن این طرح‌ها شهرستان را به رشد و توسعه برسانیم.

پالیزگیر در ادامه سخنان خود تأکید کرد: مسؤولان در دستگاه‌های مختلف وظیفه دارند تا کمبودها و مشکلات را مورد بررسی قرار داده و براساس اولویت‌ها طرح‌های مختلف را در شهرستان اجرایی کنند.

وی با تأکید بر اینکه ساوجبلاغ ظرفیت‌های بسیاری را برای رسیدن به رشد و توسعه بیشتر دارد خاطرنشان کرد: این شهرستان با داشتن ظرفیت‌های گردشگری،‌ کشاورزی و صنعتی می‌تواند به عنوان یکی از شهرستان‌های مهم در استان البرز به شمار رود.

فرماندار ساوجبلاغ ادامه داد: در این راستا باید این ظرفیت‌ها را به درستی بشناسیم و در مسیر استفاده درست و صحیح از این ظرفیت‌ها به سمت توسعه و پیشرفت بیشتر گام برداریم.

پالیزگیر در ادامه سخنان خود به توفیقات این شهرستان در زمینه کشاورزی اشاره کرد و بیان داشت: برداشت گندم امسال ما به 13 هزار تن رسیده است که در این زمینه بخش عمده‌ای از پول کشاورزان نیز پرداخت شده است.

وی همچنین به تولید جو در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در تولید جو نیز سهم 4 هزار تنی داشته‌ایم.

این مسؤول با تأکید بر کمبود آب و وضعیت بحران کم‌آبی در کشور خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در کشاورزی سوق دادن کشاورزان به سوی محصولات استراتژیک و کم آب بر است.

* کشت 349 هکتار کلزا در ساوجبلاغ

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود از کشت 349 هکتاری کلزا در این شهرستان در سال زارعی جدید خبر داد و گفت: این محصول امسال در 70 هکتار کشت شده است.

وی بر توسعه اشتغالزایی در این استان نیز تأکید کرد و گفت: با حمایت از تولید و صنعت در این شهرستان و رفع مشکلات موجود می‌توانیم مسیر توسعه اقتصادی و همچنین افزایش اشتغالزایی را نیز شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار