کد خبر: ۳۱۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 16 October 2016


فرماندار کرج گفت: حوزه پسماند در کرج نیازمند توسعه و ساماندهی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ علی قنبرزمانی ظهر امروز در کارگروه پسماند کرج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در شهرستان کرج انجام داد ساماندهی وضعیت پسماندهای این شهرستان است.

وی ادامه داد: در این راستا و برای اینکه بتوانیم وضعیت پسماند را به وضعیت مطلوب برسانیم، ‌تأکید کرد: حوزه‌های پسماند اعم از شهری، پزشکی و صنعتی است شهرستان کرج در این حوزه‌ها با مشکلات بسیاری مواجه است.

فرماندار شهرستان کرج در ادامه سخنان خود با بیان اینکه توجه به محیط زیست و پردازش پسماندها از اهمیت بسیار بالای برخوردار است که باید در این حوزه اقدامات کارشناسی انجام شود.

قنبرزمانی یکی از مهم‌ترین معضلات در حوزه پسماند را،‌ تخلیه پسماندهای ساختمانی در مکان‌هایی ممنوع اعلام کرد و افزود: متأسفانه برخی از خودروهای حمل ضایعات و نخاله‌های ساختمانی پسماندهای عمرانی و ساختمانی را در حاشیه کمربندی‌ها، معابر کم‌تردد و در مجاورت پل‌ها و زیرگذرهای شهری رها می‌کنند که این مهم سبب تخریب محیط زیست می‌شود.

وی از دیگر مشکلات اساسی در حوزه پسماند را پسماند پزشکی عنوان کرد و گفت: در حوزه پسماند پزشکی نیز شهرستان کرج با مشکلات اساسی مواجه است که به دلیل حساسیت موضوع باید این مهم بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار