در پایان سفر هیات دولت به استان مرکزی؛
تابناک: استاندار استان مرکزی شامگاه دوشنبه با پایان یافتن سی و دومین سفر استانی دولت، با صدور پیامی از استقبال پرشور مردمی در این سفر تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۱۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸ 24 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، استاندار استان مرکزی شامگاه دوشنبه با پایان یافتن سی و دومین سفر استانی دولت، با صدور پیامی از استقبال پرشور مردمی در این سفر تقدیر کرد.

محمود زمانی قمی در این پیام، آورده است: دوم و سوم آبان ماه به عنوان ایام تاریخی برای استان مرکزی ثبت شد و همانطور که رئیس جمهوری در سخنرانی های سفر دولت مطرح کردند، استقبال مردمی غیرقابل توصیف بود و این سرمایه بزرگ استان است.

وی افزوده است: مردم ولایت مدار و شریف استان مرکزی با استقبال پرشور از کابینه دولت حماسه دیگری از همبستگی، عزم ملی را در راه ساختن ایران آباد و مقتدر به نمایش گذاشتند.

استاندار استان مرکزی بیان کرده است: این استقبال افق روشن دیگری در مسیر تلاش خادمان ملت بود و این میزبانی بی نظیر نشان از فهم عمیق و بزرگ منشی ملت وفادار ایران اسلامی و اعتماد و باور راستین مردمان غیور این خطه از میهن اسلامی به آرمان های مقدس نظام و رهنمون های حکیمانه رهبر انقلاب و دولت دارد.

به گزارش ایرنا، محمود زمانی قمی در بخشی از این پیام مطرح کرده است: این حضور شایسته انگیزه های خدمت را مضاعف کرد و زمینه ساز شتاب بخشی به روند توسعه همه جانبه استان مرکزی خواهد شد.

وی در ادامه این پیام آورده است: به پاس استقبال ارزشمند و نیروبخش اقشار مختلف مردم از علما و فضلای گرانقدر، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان مردم در خانه ملت، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان، محققان، فرهنگیان، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه، زنان، جوانان، رسانه ملی ، نیروهای خدوم انتظامی، امنیتی و نظامی، گروه های سیاسی و اجتماعی تقدیر می کنم.

استاندار مرکزی در این پیام ابراز امیدواری کرده است که با اجرای به موقع طرح ها و برنامه ها که در راستای رونق اقتصادی و توسعه استان از سوی دولت تدبیر و امید در نظر گرفته شده است، شاهد پیشرفت، آرامش و رفاه بیش از پیش مردم این خطه باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فریدون از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
من وظیفه شهــروندی خودم را بخوبی انجام دادم شمـــا هم وظیفه استانداری خود را بخوبی انجام دهید تا شهری زیبا باهوایی سالــم داشته باشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
تشکرازماکودکان که امدیم درب باغ سیب وگلابی میخوایم؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار