زمانی که زندان ابوغریب را بررسی کردیم، مشاهده کردیم که زندان ابوغریب چیزی اضافه‌تر از شکنجه‌گاه‌های ساواک ندارد.
کد خبر: ۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۶ 06 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام احمد سالک بعد از ظهر امروز در همایش پیشگامان انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شده بود، به بیان گوشه‌ای از خاطرات خود در دوران پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

وی بیان کرد: حضور فعالان و پیشگامان انقلاب اسلامی در سطح جامعه و بیان خاطرات موجب آشنایی نسل جوان و نوجوان با تاریخ انقلاب اسلامی است.

این فعال و پیشگام انقلاب اسلامی تصریح کرد: زمانی که زندان ابوغریب را بررسی کردیم، مشاهده کردیم که زندان ابوغریب چیزی اضافه‌تر از شکنجه‌گاه‌های ساواک ندارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: آن نکته‌ای که نسبت به قبل از انقلاب اسلامی و پس از انقلاب اسلامی باید به آن توجه کرد، شناخت رسالت است.

وی تاکید کرد: وظیفه امروز و رسالت نسل امروز و گذشته در قبال نظام جمهوری اسلامی ایران، شناخت دشمن و حفظ آرمان‌های انقلاب است.

سالک متذکر شد: در حال حاضر بیش از 160 مرکز تحقیق و پژوهش، اطلاعاتی و امنیتی در غرب و آمریکا، روی جمهوری اسلامی و اصول و آرمان‌های شیعه کار می‌کنند که می‌توان به مراکز تحقیقی فرانکفورت و آمریکا اشاره کرد.

وی ادامه داد: چرا پیشگامان انقلاب اسلامی پس از گذشت 36 سال هنوز حتی یک مرکز تحقیقی و پژوهشی آمریکاشناسی و دشمن‌شناسی ندارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ابراز کرد: یکی از خطرات امروز این است که برخی افراد سخن از انقلاب می‌گویند و قلم می‌زنند که ذره‌ای شناخت از عمق و باطن انقلاب ندارند و به صورت برنامه‌ریزی شده‌ای در حال تحریف تاریخ و اصول انقلاب هستند.

وی بیان کرد: امام در شرایطی پا به عرصه انقلاب اسلامی گذاشت که نخست، جنگ مکاتب بود و تجلی جنگ مکاتب در دانشگاه‌ها بود.

سالک بیان کرد: شعار ما این است که سر می‌دهیم، دست نبوسیم و بر این اعتقاد خود ایستاده‌ایم، امام حکومت تشکیل داد تا اثبات کند حکومت دینی می‌تواند جامعه را اداره کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: باید عمق استراتژیک انقلاب اسلامی ایران که یک امانت الهی است را بشناسیم، ما نیازمند وحدت کلمه و طواف به دور حریم ولایت هستیم.

وی در پایان گفت: ضرورت ایجاب می‌کند که در شرایط امروز سکوت نکنیم، ما نمی‌توانیم تربیت و رشد فکری میلیون‌ها دانش‌آموز و نسل چهارم انقلاب را به دست فتنه‌گران بسپاریم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار