معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی کرده‌ایم که در برنامه ششم توسعه، بودجه 30 درصد از فضاهای آموزشی فرسوده سیستان و بلوچستان احیا شود.
کد خبر: ۳۱۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ 26 October 2016

علی زرافشان اظهار کرد:‌ امروز در سفری که به همراه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به استان سیستان و بلوچستان آمده‌ایم به منظور بررسی میدانی فعالیت‌ها و مسائل آموزش و پرورش استان است.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش افزود: این دومین سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به این استان است که در 2 سال گذشته خوشبختانه برکات خوبی برای آموزش و پرورش این منطقه داشت.

وی ادامه داد: شاخص‌های آموزش و پرورش در این استان نشان دهنده تلاش‌هایی است که مسؤولان استانی و خیرین داشته‌اند و تغییرات خوبی صورت گرفته است.

این مسئوول ادامه داد: رشد قابل توجهی در جذب کودکان بازمانده از تحصیل در سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.

وی گفت: جلسات کارگروه ویژه عدالت آموزشی در راستای توسعه فضاهای آموزشی انجام شده و سیستان و بلوچستان یکی از چهار استان کشور است که به آن توجه ویژه‌ای می‌شود.

زرافشان بیان کرد: در سال گذشته 140 ردیف استخدام معلمان جذب شده و امیدواریم امسال هم ردیف جذبش صورت گیرد.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید برای توسعه فضاهای آموزشی، بودجه عدالت آموزشی اختصاص داده شود، خاطرنشان کرد:‌ ظرف 3 سال آینده سازمان نوسازی موفق خواهد شد تا بخشی از مدارس فرسوده استان را بازسازی کند.

این مسؤول افزود: در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی کرده‌ایم که در برنامه ششم توسعه، بودجه 30 درصد از فضاهای آموزشی فرسوده سیستان و بلوچستان احیا شود.

زرافشان گفت: فعالیت‌های آموزش و پرورش و حمایت‌های فرهنگیان باعث شده جمعیت دانش‌آموزی در استان سیستان و بلوچستان رشد قابل توجهی داشته باشد.

به گزارش فارس، پیش از ظهر امروز اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برای بررسی وضعیت آموزشی و مدارس فرسوده از شهرستان مهرستان بازدید کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار