دبیر هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه؛ از آغاز رقابت 120 پینگ پنگ باز نونهال کشور برای صعود به رقابت های دسته برتر کشور در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۱۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 28 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،بهرام کنجوری روز جمعه اظهار کرد: مسابقات آزاد و دسته یک انفرادی نونهالان زیر 12 سال کشور روز گذشته قرعه کشی و امروز در خانه پینگ پنگ شهر کرمانشاه آغاز شد.
وی افزود: رقابت های آزاد با حضور 120 ورزشکار از 24 استان کشور در 32 گروه برگزار و در پایان مرحله گروهی از هر گروه 2 بازیکن به مرحله حذفی راه پیدا می کنند.
کنجوری خاطرنشان کرد: از بین این ورزشکاران 11 بازیکن به دسته یک صعود می کنند تا با پنج بازیکن حاضر در این دسته برای راه یابی به دسته برتر مبارزه کنند.
دبیر هیات پینگ پنگ کرمانشاه یادآور شد: در پایان مسابقات دسته یک و از جمع 16 ورزشکاری که در این دسته حضور دارند، 6 بازیکن به دسته برتر راه پیدا خواهند کرد.
وی گفت: پرهام اشرفی از تهران، محمدحسن سبزواری؛ محمدرضا شفیعی و امیررضا سعیدی از فارس و علی رحیمی از توابع تهران نفرات حاضر در دسته یک را تشکیل می دهند که با 11 بازیکن راه یافته از دسته آزاد برای راه یابی به دسته برتر مسابقه خواهند داد.
کنجوری گفت: از کرمانشاه 14 ورزشکار در رقابت های بخش آزاد پینگ پنگ نونهالان کشور حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار