وزیر راه و شهرسازی برای حضور در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی هرمزگان، صبح امروز وارد فرودگاه بندرعباس شد.
کد خبر: ۳۲۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 01 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز برای حضور در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی هرمزگان وارد فرودگاه بندرعباس شد.
 
در این ستاد که ریاست آن را در هرمزگان استاندار بر عهده دارد، تمامی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و همین طور نمایندگان نهادهای مختلف مسؤول در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان عضویت دارند.
 
وزیر راه و شهرسازی با ابلاغ معاون اول رئیس جمهور به عنوان جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور فعالیت دارد و به صورت دوره‌ای در جلسات ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی در استان‌های مختلف کشور حضور می‌یابد.
 
استان هرمزگان از جمله استان‌های مهم کشور در موضوع تحقق اقتصاد مقاومتی بشمار می‌رود و اخیرا نیز کارگروه رفع موانع تولید هرمزگان مؤفق به کسب عنوان برتر در میان همه استان‌های کشور شد.
 
بسیاری از صنایع راهبردی کشور از جمله صنایع دریامحور و صنایع معدنی و فلزی کشورمان در استان هرمزگان قرار دارند و توجه به راهبرد اقتصاد مقاومتی در سیاست‌های کلان می‌تواند در رفع مشکلات این صنایع و رشد و بالندگی آنها نیز نقش داشته باشد.
 
قرار است عباس آخوندی در این سفر ضمن شرکت در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی، گزارشی از پیشرفت پروژه‌های این بخش در استان هرمزگان تهیه کرده و در نشست هیأت دولت ارائه کند.
 
به گزارش فارس، دو هفته قبل با حضور معاون اول رئیس جمهور در استان هرمزگان از چند پروژه مهم و شاخص در زمینه اقتصاد مقاومتی از جمله فولاد کاوه جنوب کیش با سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد تومان بنیاد مستضعفان و سکوی فاز 17 پارس جنوبی و کشتی‌ 2200 کانتینری ایران - کاشان در مجتمع ایزوایکو به طور رسمی بهره‌برداری شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار