در آستانه 13 آبان
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در بیانیه ای به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی و آئین های این روز دعوت کرد.
کد خبر: ۳۲۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 01 November 2016
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در بیانیه ای به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی و آئین های این روز دعوت کرد.

در این بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای 13آبان به ویژه دانش‌آموزان شهید سال 1357 و 31شهید دانشجوی پیرو خط امام (ره) و فاتحان لانه جاسوسی آمریکا، این مناسبت را روز اعلام برائت و فریاد کوبندۀ امت‌های آزاده و اسلامی به ویژه ملت ایران علیه استکبار آمریکایی دانست و اعلام کرد که آمریکا کماکان محور شرارت و جنایت و در رأس استکبار است.
در این بیانیه 13 آبان امسال روز بزرگ و فریادرسای مرگ بر آمریکا بیان شده و آمده است: با ادامۀ رفتار زورگویانه دولتمردان امریکا در مواجهه با کشورهای مستقل، آزادیخواه، عدالت طلب و مسلمان به ویژه ملت بزرگ و صلح‌طلب ایران اسلامی، مردم ما، همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود و جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی می‌داند.
نویسندگان بیانیه افزوده اند: سیزدهم آبان صرف چند رویداد تاریخی نیست ،بلکه نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران و سیلی جوانان قدرتمند و باایمان متکی بر قدرت الهی و پیرو رهبری بر هیمنه پوشالی استکبار و الگویی عملیاتی و جهانی در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری است. 
در بیانیه می خوانیم: 13آبان در حافظه تاریخی ملت ایران نقطه عطفی درجهت سرعت بخشیدن به روند شکل‌گیری، تداوم، استمرار و بالندگی انقلاب اسلامی است و برجسته‌ترین ویژگی آن در مبارزه مستمر با استکبار واستبداد است.
یوم‌الله سیزدهم آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاریخی در صحیفه خاطرات و افتخارات و نقطۀ پیوند برگهای زرینی از تاریخ آزادگی رفیع ملت سربلند ایران است.
13 آبان؛ سالروز تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بزرگ مرجع جهان تشیع، امام خمینی (ره)، در سال 1343 به جرم دفاع از شرافت و کرامت انسانی و استقلال ایران و مخالفت با لایحۀ استعماری کاپیتولاسیون و برده‌داری نوین امریکای جنایتکار است.
13 آبان ؛ سالروز بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان انقلابی معترض به ظلم و ستم و فساد دستگاه دربار ستمشاهی و استعمار و دخالت های امریکا در امور داخلی ایران است که این قیام توسط گارد رژیم منحوس طاغوت و با طراحی و دستور آمریکا در مقابل درب اصلی دانشگاه تهران در سال 1357 به خاک وخون کشیده شدند.
و سیزدهم آبان؛ سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 و یادآور فاتحان این لانه جاسوسی است.
سه رخداد بزرگی که وجه مشترک همه آنها 'استکبارستیزی، استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی' ملت ایران اسلامی است.
از سوی دیگر در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان می خوانیم که شکست‌های آمریکا در بیش از سه دهه دشمنی آشکار با انقلاب اسلامی و اعتراف دولتمردان و سردمداران غرب نسبت به ناکارآمدی و استیصال و درماندگی نقشه‌ها علیه بنیادهای فکری و فرهنگی مکتب نورانی اسلام و انقلاب اسلامی، بیانگر اقتدار ، رشد و پیشرفت و تعالی ایران در افق چشم‌انداز پیش‌روی خود در سایۀ تدابیر و هوشمندی ولایت‌فقیه و هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی و رشید است.
در بیانیه آمده است: این اقتدار ناشی از سلاح ایمان، اعتماد و توکل به خداوند و ایستادگی و مقاومت اسلامی و جهاد در راه خداست و نه تنها نظام، انقلاب و میهن اسلامی را در برابر طوفان هجمه‌ها و گرداب حوادث روزگار و توطئه‌های سهمگین استکبارجهانی حفظ کرده، بلکه آن را به موتور محرکه و الگوی بی‌بدیل، نافذ و جامعی برای شکل‌گیری نهضت بیداری اسلامی و فراگیر شدن امواج ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی در جهان بدل ساخته است.
در ادامه بیانیه می خوانیم که برگزاری تظاهرات ضد استکباری یوم الله 13 آبان در حفظ و ارتقاء قدرت نرم نظام در مواجهه مناسب تر با جهان سلطه و بالا بردن قدرت چانه زنی قوی تر دستگاه دیپلماسی و تیم مذاکره کنندۀ ایرانی در گفتگو با سایر کشور ها و گروه 5+1 و ارتقاء سطح امنیت ملی موثر بوده و شایسته است همۀ دستگاهها و مسئولین در کنار ملت بزرگ ایران اسلامی تمام تلاش خود را معطوف برگزاری باشکوه این مراسم ضد استکباری کنند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، در پایان مردم استان را به حضور پرشور و گسترده، فعال وآگاهی بخش در تظاهرات ضداستکباری یوم‌الله سیزدهم آبان دعوت کرده و افزوده است که این راهپیمایی روز پنجشنبه 95/8/13 در سراسر استان برگزار می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار