رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور که امروز برای تودیع و معارفه مدیرکل ثبت‌احوال هرمزگان در بندرعباس حضور داشت، گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده به دنبال آن هستیم بدنه کارت ملی را بومی‌سازی کنیم و وابستگی‌ها را به خارج از کشور کوتاه کنیم.
کد خبر: ۳۲۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 01 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حمید درخشان نیا در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید سازمان ثبت‌احوال هرمزگان عنوان کرد: مدیرکل سابق ثبت‌احوال هرمزگان تمامی همت خود را برای مدیریت این مجموعه به کاربست و به همین علت درحال حاضر هرمزگان در شمار 8 استان اول کشور در تراز ثبت‌احوال کشور قرار دارد.
 
وی افزود: همان‌طور که در آموزه‌های دینی ما نیز هست باید وحدت را سرلوحه امور خود قرار دهیم و در تمام مجموعه‌ها این نیاز است که موفقیت را تضمین می‌کند.
 
درخشان نیا تصریح کرد: مجموعه ثبت‌احوال باید تکریم ارباب‌رجوع و وحدت را الگو خود قرار دهند تا بتوانند خدمات را آن‌طور که شایسته مردم است انجام دهند.
 
وی ادامه داد: این سازمان با کسری‌های مالی‌ مواجه بود که توانستیم در روزهای گذشته بخشی از آن‌ها را از طریق اعتبارات دولتی تأمین کنیم و اقداماتی را مدنظر گرفته‌ایم که به‌زودی شاهد آن‌ها خواهیم بود.
 
این مقام مسئول اضافه کرد: در انتخاب مدیرکل جدید ثبت‌احوال هرمزگان بر این نکته تأکید داشته‌ایم که از نیروهای پرورش‌یافته در خود سازمان ثبت‌احوال که یک فرد بومی است استفاده شود که این سیاست مدیرپروری باید در آینده هم ادامه داشته باشد.
 
وی افزود: از مدیر جدید انتظار می‌رود با برادری و حفظ چارچوب‌ها با همه سازمان‌های تعامل و رابطه داشته باشد، با رعایت نظم و سلسله‌مراتب نیز همین امر را در خود سازمان القا کند و از همه ظرفیت‌های افراد برای قسمت‌های مختلف استفاده کند و طبق ملاک‌های شایستی نیروها را مدیریت کند تا پیشرفت و موفقیت‌های هرچه بیشتر هرمزگان پیشرو را شاهد باشیم.
 
درخشان نیا بیان کرد: امروز در ثبت‌احوال شاهد پیشرفت‌ها درزمینهٔ الکترونیکی شدن هستیم و این کار بزرگی است که شروع‌شده است و به دنبال تکمیل آن هستیم به‌طوری‌که هم‌اکنون حدود 200 هزار نقطه به پایگاه ثبت‌احوال متصل هستند و خدمات می‌گیرند.
 
وی در پایان گفت: اگر بتوانیم تا پایان سال 97 کارت‌های هوشمند ملی را به تمام مردم تحویل دهیم توانسته‌ایم گام بزرگی را در راستای الکترونیکی شدن دولت برداریم که با هماهنگی‌های انجام‌شده به دنبال آن هستیم بدنه کارت ملی را بومی‌سازی کنیم و وابستگی‌ها را به خارج از کشور کوتاه کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار