جوانان و نوجوانان هرمزگان در راهپیمایی مقتدرانه 13 آبان فریاد بلند استکبار ستیزی خود را بر کرانه‌های مواج خلیج فارس طنین‌انداز کردند.
کد خبر: ۳۲۲۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 03 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مردم استان هرمزگان به خصوص جوانان و نوجوانان هرمزگان امروز در یوم‌الله 13 آبان و در لبیک به کلام نورانی امام راحل و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در گرامیداشت روز 13 آبان به عنوان روز استکبارستیزی ملت ایران، همدل و همگام در راهپیمایی ویژه این روز شرکت کردند.
 
دانش‌آموزان و دانشجویان هرمزگان در تمامی شهرها از حوالی ساعت 10 صبح امروز راهپیمایی خود را با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل خونخوار اعلام داشتند.
 
همچنین شعارها و دست‌نوشته‌هایی نیز نظیر " تا خون در رگ ماست خامنه‌ای رهبر ماست " و " ملت ایران سازش نمی‌پذیرد " و " برجام معیار و محک رفتار آمریکا است " در این راهپیمایی توسط دانش‌آموزان و دانشجویان هرمزگانی اعلام و ابراز شد.
 
از تمامی شهرهای استان هرمزگان نیز خبر می‌رسد که حضور جوانان و نوجوانان و عموم مردم در این راهپیمایی گسترده و پرشورتر از سال‌های گذشته بوده است.
 
بسیاری از شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی در بندرعباس، دانش‌آموزانی با سربند لبیک یا حسین و لبیک یا زهرا بودند که جلوه‌ای خاص به راهپیمایی امسال که در اولین روزهای ماه صفر برگزار می‌شود، بخشیده بودند.
 
در مرکز هرمزگان و در کانون این اجتماع عظیم جوانان و نوجوانان استکبارستیز بندرعباسی نیز قطعنامه ویژه این روز که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان تهیه شده بود، قرائت و راهپیمایان در پایان هر بند آن فریاد تکبیر و الله اکبر سر دادند.
 
حضور جامعه روحانیون استان هرمزگان در راهپیمایی 13 آبان امسال نیز از دیگر نکات و جلوه‌های چشمگیر آن بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار