سرپرست معاونت عمرانی استانداری:
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: با ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی با برخورداری از هتلینگ مدرن توسط بخش خصوصی، قزوین پایلوت گردشگری سلامت می شود.
کد خبر: ۳۲۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 12 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین علی فرخزاد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: ساخت این بیمارستان در مرحله واگذاری زمین قرار دارد و پیمانکار آن نیز مشخص شده است.
وی اظهارکرد: این بیمارستان مدرن از یک هتل مجهز برخوردار خواهد بود و این امکان را به قزوین می دهد تا از حوزه درمان به جذب گردشگر بپردازد.
این مقام مسئول ادامه داد: در داخل این مجموعه درمانی متعلق به بخش خصوصی، یک هتل 5 ستاره به وسعت 40 هزار متر مربع احداث خواهد شد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین، گردشگری را یکی از محورهای مهم توسعه در استان خواند و اظهار داشت: طرح های گردشگری در استان در صورت تقاضا با همراهی بانک ها برای تامین سرمایه در گردش و نقدینگی با مشکل روبرو نخواهند بود.
فرخزاد در ادامه با بیان اینکه یک بیمارستان دولتی 700 تختخوابی نیز در قزوین احداث خواهد شد، اظهارکرد: زمین این بیمارستان نیز در حال واگذاری و پیمانکار طرح انتخاب شده است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین اظهارکرد: این بیمارستان دولتی، پس از ساخت جایگزین بیمارستان های قدیمی چون بوعلی و دهخدا می شود.
وی یادآور شد: براساس برآوردهای انجام شده هزینه ساخت و تجهیز این بیمارستان به چهار هزار میلیارد ریال اعتبار نیازمند است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار