فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک خبرداد؛
تابناک: فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج از برگزاری بیش از 300 برنامه فرهنگی در این هفته خبرداد و عنوان کرد برای نخستین بار راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی و همچنین ساخت نماهنگ شهید مدافع حرم شهید حمیدرضا انصاری در این هفته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 17 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمدرضا رضایی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج در ایران اظهار داشت: 37 سال از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج گذشته است و برای همگان این نسخه شفا بخش ثابت شده است که این موضوع یک نظریه پردازی ذهنی نیست بلکه یک راهکار عملی برای ملت ایران بوده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با این نسخه و این پیام ضربات محکمی را به استکبار زده است و تمام دنیا شاهد فروپاشی غرب هستند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج گفت: هفته بسیج امسال با شعار "تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد" و "بسیج، انقلابی و خدمتگزار" از روز یکشنبه همزمان با اربعین حسینی آغاز می‌شود.

رضایی خاطرنشان کرد: برای اولین بار یک سنت جدید در هفته بسیج با عنوان "راهپیمایی جاماندگان اربعین" در سراسر کشور برگزار می‌شود که در شهرستان اراک هم همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی راهپیمایی جاماندگان اربعین در اراک گفت: همزمان با سراسر کشور در اراک راهپیمایی جاماندگان اربعین از میدان شهدای اراک تا مصلی بیت المقدس و از میدان فراهان تا امامزاده محمد عابد(ع) واقع در مشهد میقان راس ساعت 10 صبح برگزار می‌گردد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: اولین روز هفته بسیج با شعار "بسیج، انقلابی گری و ظلم ستیزی" آغاز می‌شود، در این روز گفتمان نخبگان سیاسی با دانش آموزان همزمان با سراسر کشور در 250 نقطه شهرستان اراک برگزار می‌شود.

رضایی با اشاره به دیگر برنامه‌های این هفته اظهار داشت: از دیگر برنامه‌هایی که به صورت ویژه برای هفته بسیج درنظر گرفته شده است افتتاح 4 مهدقرآنی با همت جامعه زنان در اراک است و همچنین برنامه "پژواک ندای حضرت زینب" در مسجد سیدهای اراک با همت بسیج بانوان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: روز دوم هفته بسیج با شعار "بسیج، انقلابی گری و پیشرفت" آغاز می‌شود همچنین برنامه‌هایی از جمله خاطره گویی و تجلیل از بسیج اصناف، برگزاری مسابقات ورزشی، نهضت روشنگری در امامزاده 72 تن ساروق و دیدار با خانواده‌های شهدا برای این روز در نظر گرفته شده‌اند.

برگزاری بیش از 300 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته بسیج/ساخت نماهنگ شهید مدافع حرم شهید انصاری/برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک با اشاره به سومین روز از هفته بسیج گفت: سومین روز از هفته بسیج با شعار "بسیج، انقلابی گری و کارآفرینی" برنامه‌هایی از جمله افتتاج 2 حوزه مقاومت بسیج، افتتاح 3 پایگاه مقاومت بسیج با ارزش ریالی 100 میلیون تومان، تحویل یک خانه محرومان در ساروق، کلنگ زنی یک خانه محروم در سنجان و تعداد ذ9 برنامه دیگر در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌ها را شامل می‌شود.

رضایی بیان کرد: شعار چهارمین روز از فته بسیج "بسیج، انقلابی گری و ایثار" است که برای این روز برنامه‌هایی از جمله جشنواره مالک اشتر، گلباران گلزار شهدای اراک، داوود آباد، ساروق و ابراهیم آباد، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری دعای کمیل و 14 عنوان برنامه دیگر در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به شعار پنجمین روز از هفته بسیج گفت: شعار این روز "بسیج، انقلابی گری و اقتدار جهانی" است که در این روز اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان مدافعان حرم از پایگاه‌های مقاومت تا مصلی بیت المقدس اراک برگزار می‌شود که این اجتماع به صورت همزمان در کشور در دیگر شهرستان‌های اراک از جمله داوود آباد، ابراهیم آباد، ساروق و سنجان هم برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک خاطرنشان کرد: افتتاح نمایشگاه‌های اقتاصد مقاومتی و صنایع تبدیلی در مصلی بیت المقدس اراک، ویزیت رایگان در مصلی بیت المقدس اراک، اعزاک 4 اکیپ پزشکی به مناطق محروم، نهضت‌های روشنگری، مسابقات ورزشی و پیاده روی‌های خانوادگی از دیگر برنامه‌های پنجمین روز از فته بسیج است.

رضایی با اشاره به آخرین روز از هفته بسیج سال 1395 گفت: شعار این روز "بسیج، انقلابی گری، مبارزه با فساد و اشرافی گری" است که در این روز همایش ائمه جماعت، هیات امنا مساجد و فرماندهان بسیج برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این هفته می‌توان به فضاسازی شهری، اعزام سخنران به مدارس و مساجد به منظور بیان خاطرات، اعزام کاروان‌های راهیان نور،ایستگاه‌های رایگان مشاوره حقوقی در مساجد، رونمایی از تولیدات بسیج که شامل 5 نماهنگ و 3 انیمیشن است، همایش پدافند غیر عامل و تهیه جهزیه و سبد کالا اشاره کرد.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار