فرماندار بافق گفت : با تکیه بر داشته های بومی در سایه اقدام و عمل در سال اقتصاد مقاومتی می توان به خلق فرصتهای شغلی پایدار برای جوانان دست یافت .
کد خبر: ۳۳۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 21 November 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدزاده رحمانی  در جمع مردم و با حضور شهردار بافق و قشر جوان بافقی اظهار داشت : برای رسیدن به اشتغال مولد و در عین حال ماندگار در این شهرستان راهی جز همکاری بین بخشی و تعامل بیشتر بین دستگاههای اجرایی نیست .
وی همچنین با تاکید براینکه جهت ساختن شهری آباد و پویا و زیبا به وفاق و همدلی همه جانبه نیاز است خواستار توجه جدی مدیران دستگاههای اجرایی به جذب سرمایه گذاران با مهیا نمودن تسهیلات لازم در این خصوص گردید .
فرماندار بافق با یادآوری سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل افزود: در این سال خواسته های مردم باید مورد توجه قرار گیرد بنابراین برای اجرای طرح های جوار معدنی و جلوگیری از خام فروشی و ایجاد اشتغال جوانان که مصادق اقتصاد مقاومتی است پیگیری های خوبی از سوی فرمانداری و شورای اسلامی شهر بافق انجام شده است.
وی گفت : مدیریت شهری با ایجاد وحدت و همدلی در مجموعه کارکنان خود و ارتباط مناسب با مسئولان اجرایی شهرستان بافق، با توجه به نظرسنجی های انجام شده نسبت به شهرداران قبلی عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی ارائه کرده است. فرماندار بافق فعالیت های شهرداری در حوزه فرهنگی- ورزشی و نیز عنوان برتر کشوری شهردار بافق در حوزه گردشگری را خاطر نشان کرد و گفت: برگزاری جشنواره های نوروزی، تابستانی، سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی، برگزاری مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور و پخش برنامه زنده موج جوونی از رادیو جوان نمونه بارزی از اقدامات انجام شده در این راستا است.
وی از مردم و مسئولان خواست در مسیر پیشبرد اهداف و برنامه های شهرداری و ساختن شهری آباد و زیبا، با این نهاد همکاری مستمر داشته باشند.
شهردار بافق هم از اجرای همزمان بیش از 30 پروژه عمرانی بوسیله شهرداری در سطح این شهر را یادآور شد و گفت: همکاری مردم و صبوری و تحمل آنها در مسائل و مشکلات حین اجرای پروژه های مختلف قابل تحسین است.
سید علی نوروززاده افزود: شهرداری می تواند با مشارکت مردم و مسئولان دستگاههای اجرایی به ویژه همکاری فرمانداری و جوانان و نوجوانان، در زمینه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی گام های موثری بردارد.
وی جمعیت جوان شهر بافق را یاد آور شد و بیان کرد: در مجموعه برنامه های شهرداری ،همواره این قشر مورد نظر بوده و هست و انتظار داریم قشر جوان از لحاظ فکری و و ارائه پیشنهادات سازنده و راهکارهای مناسب، با شهرداری بافق همکاری داشته باشد.
او خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره های مختلف، سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی و احداث بزرگترین پیست موتور سواری کشور در بافق در راستای جلب و رضایت قشر جوان و نوجوان این شهرستان بوده است.
نوروززاده ضمن دعوت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این شهرستان با بیان اینکه بافق ظرفیت های خوبی در حوزه گردشگری و طبیعت گردی داردگفت: نوروز سال 96 آماده استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی در این شهر کهن با جاذبه های تاریخی اش، هستیم.
بافق با 40 هزارنفر جمعیت در فصله 110 کیلو متری یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار