مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) در فارس با اشاره به انتشار خبری مبنی بر سرگردانی مسافران پرواز تهران – بندرعباس – چابهار در فرودگاه شیراز گفت: این خبر صحت ندارد و ما هیچ یک از مسافران این پرواز را که به دلیل شرایط نامساعد جوی بندرعباس در شیراز فرود آمد را در این فرودگاه رها نکردیم.
کد خبر: ۳۳۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 21 November 2016
علیرضا یزدی  افزود: پرواز شماره 384 هواپیمایی هما ساعت 6 و 30 دقیقه تهران را به مقصد بندرعباس ترک کرد اما به دلیل شرایط بد جوی مجبور به فرود در فرودگاه شیراز شد.
وی ادامه داد: این پرواز حامل تقریبا 150 مسافر بود که مقصد حدود 95 تن آنها چابهار بود که خلبان پس از پیاده کردن مسافران بندرعباس به سمت فرودگاه چابهار پرواز می کند تا علاوه بر به مقصد رساندن مسافران، مسافرانی که در فرودگاه چابهار بلیت پرواز به تهران دارند را نیز به مقصد تهران منتقل کند.
مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی در استان فارس اظهار کرد: از آنجا که با توجه به شرایط جوی امکان اعزام مسافران بندرعباس از طریق هوایی میسر نبود علاوه بر اینکه پول بلیت پرواز تهران – بندرعباس را به مسافران باز گرداندیم، هزینه سفر زمینی آنها را نیز پرداخت کردیم.
یزدی افزود: تعدادی از مسافران نیز که اعلام کردند به دلیل شرایط نامساعد هوای بندرعباس از مسافرت به این شهر منصرف شده اند را نیز با هزینه هواپیمایی هما به تهران بازگرداندیم.
وی، ضمن پوزش از مسافران پرواز تهران – بندرعباس شرکت هواپیمایی هما گفت: تمامی اتفاقات پیش آمده ناخواسته و به علت شرایط نامساعد فرودگاه بندرعباس بود و ما تمام سعی خود را کردیم که مسافران به هر شکل ممکن و با کمترین زحمت به مقصد برسند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار