فرمانده سپاه ناحیه نورآباد گفت: باید کارگزاران حکومت اسلامی هوشیار باشند و از تاریخ درس بگیرند که چگونه بی بصیرتی برخی ها تشکیل حکومت و تمدن اسلامی را 13 و یا 14 قرن به عقب انداخت.
کد خبر: ۳۳۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳ 23 November 2016
تابناک فارس به نقل از نورآنلاین: امید نصیبی فرمانده سپاه ناحیه نورآباد در یادواره شهدای ممسنی و رستم در دانشگاه فنی امام رضا علیه السلام بیان داشت: حقیقت این است که در جامعه ای زندگی می کنیم که استکبار جهانی با تمام توان خود وارد شده تا وضعیت کنونی جهان را به سود خودش تغییر بدهد. این واقعیت آشکار است.


وی افزود: امروز جنگ منفعت و قدرت است در این جنگ از روش های خاصی استفاده می کنند. یکی از اهداف آنها این است که ایدیولوژی اسلامی و انقلاب اسلامی را تغییر دهند. چرا که می ببنند این ایدیولوژی توانسته فرهنگ و جریان جدیدی را طی دهه های اخیر درجهان به راه بیندازد و به یک قدرت مقاوم در مقابل استکبار تبدیل شود.

نصیبی تصریح کرد: در ایجاد این جریان مقاومت نقش شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم،  رزمندگان و بسیج بی بدیل بوده است، بنابراین با همین تفکرات بسیجی و انقلابی است که می توان این راه را ادامه داد و به بالاترین بالندگی و قدرت رسید. امیدواریم با همین ترفند دست یابی تمدن اسلامی رقم بخورد؛ لذا کارگزاران جامعه نیز باید به این تفکرات اعتقاد داشته باشند و در امور خود نیز جهادی وار، بسیجی وار و انقلابیانه کار کنند. اگر اینگونه نباشد نمیتوان به آن تمدن و جامعه ی مد نظر رهبری رسید.

فرمانده سپاه ناحیه نورآباد افزود: مسئولین قدر قدرت نرم فرهنگ بسیج و شهادت طلبی را بدانند که چگونه همین فرهنگ ها توانسته بزرگترین توطئه های دشمن را در طول تاریخ انقلاب را نقش بر آب کند و حتی اجازه نداده نقشه های استکبار در سایر ملل نیز رقم بخورد.

وی خاطر نشان کرد: اگر امروز می ببینم بیداری اسلامی در حیاط خلوت استکبار جهانی ریشه در آورده و دارد صدای مقاومت در مقابل ظلم را سر می دهد به برکت همین تفکر بسیج و انقلابی است که آن پیر جماران حضرت امام خمینی رحمه الله علیه بنیادش را گذاشت، با تشکیل انقلاب و بسبج بسیاری از نهضت های آزادی بخش در کشور های مختلف چون فلسطین، لبنان، سوریه و...  جان تازه ای گرفتند.

نصیبی با اشاره به اقدامات امام خمینی در ایجاد انقلاب و تشکیل بسیج، معتقد بود که این جریان ها بر گرفته شده از فرهنگ ناب علوی است و گفت: امام خمینی، انقلاب را بر اساس زندگی ائمه اطهار ایجاد کرد و با تشکیل بسیج و با راه اندازی فرهنگ شهادت طلبی در دل بسیج توانست انقلاب  را بیمه کند.

فرمانده سپاه ناحیه نورآباد گفت: اما بدانید کوچکترین شکاف، غفلت و انحرافی می تواند ثمره و تلاشهای حکومت های دینی که پس از 1400 سال بر اساس مدل حکومتی پیامبر اکرم صل الله علیه و آله ایجاد شده را به خطر بیندازد؛ لذا باید کارگزاران حکومت اسلامی هوشیار باشند و از تاریخ درس بگیرند که چگونه بی بصیرتی برخی ها تشکیل حکومت و تمدن اسلامی را 13 و یا 14 قرن به عقب انداخت.

نصیبی افزود: افراد خاص جامعه ی ان زمان با پیش گرفتن سلایق شخصی و دور شدن از فرهنگ اسلامی  ، میراث علوی را بر باد دادند و چگونه علی علیه‌السلام را خانه نشین کردند و یا در مقابل حضرت ایستادند. لذا باید از تاریخ درس گرفت، نکند برخی از رجل یا افراد جامعه امروز، نیز به انحراف کشیده شوند که میتوانند همان بلا را بر سر حکموت دینی ایران بیاورند.

وی ادامه داد: البته به برکت همین فرهنگ ها، این جوانان حتی تا پای جان و اهدا خون خود نیز از این انقلاب دفاع خواهند کرد  چرا که این اعتقادت را داریم که باید این انقلاب پابرجا بماند. جوان انقلابی امروزه به دنبال تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق تمدن اسلامی هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار