رئیس اتحادیه هتلداران استان خراسان رضوی گفت: بیش از 60 درصد ظرفیت هتلهای استان به طور میانگین در ایام دهه پایانی ماه صفر تکمیل بوده است.
کد خبر: ۳۳۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 01 December 2016
به گزارش تابناك رضوي، محمد قانعی گفت: روند خدمات دهی و میزبانی از زائران و مسافران در این ایام در کمال مطلوب انجام شد و هیچ موردی از شکایت در ارائه خدمات در هتلها ثبت نشده است.
وی اظهار کرد: در هتلهای مشهد به خصوص در اطراف حرم مطهر رضوی، تکمیل ظرفیت به 75 درصد نیز رسیده ولی با توجه به آغاز روند خروج مسافران از مشهد، پیش بینی مشود در روزهای آینده تکمیل ظرفیت در بخش هتل به زیر 40 درصد برسد.
این فعال عرصه هتلداری در استان خراسان رضوی گفت: علاوه بر این با آغاز ماه ربیع الاول امیدوار به حضور بخش جدیدی از مسافران هستیم.
رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی اظهار کرد: ارائه خدمت به مسافران و زائران در بخش هتلداری استان توسط 203 واحد هتل با ظرفیت حدود 50 هزار نفر در شرایط عادی و 75 هزار نفر در شرایط پیک ارائه می شود.
معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی پیش از این از ورود سه میلیون و 521 هزار زائر و مسافر از بیستم تا ظهر روز 29 ماه صفر به مشهدالرضا (ع) خبر داده است.
 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار