امام جمعه سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: وحدت مهمترین عامل پیروزی مسلمانان در مقابل دشمنان اسلام و راه رسیدن به پیشرفت و توسعه کشورهای اسلامی است.
کد خبر: ۳۴۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱ 10 December 2016


به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا دهقانی در خطبه های این هفته نماز جمعه سراوان افزود: خروج از فرهنگ بدآموز غربی و جایگزین کردن فرهنگ آموزنده اسلامی و ملی در تمام زمینه ها محتاج تلاش و کوشش است که برای تحقق آن سالیان دراز تلاش شده است.
وی گفت : شورای انقلاب فرهنگی به دستور امام خمینی (ره) برای جلوگیری از گسترش فرهنگ مبتذل غربی در جامعه اسلامی که قبل از انقلاب در دانشگاه ها رواج داشت، راه اندازی شد تا اساتید و دانشجویان به خصوصیات اخلاقی و ارزش های اسلامی در جامعه بیشتر اهتمام ورزند.
وی با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت بقیه الله الاعظم بیان کرد: حکومت امام مهدی (عج) از نهم ربیع الاول سال 260 هجری قمری آغاز و به 2 بخش غیبت صغری و غیبت کبری تقسیم شده است.
امام جمعه سراوان با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت گفت: وحدت از مقوله های مهمی است که پیامبر اکرم(ص) به حفظ آن توصیه های فراوانی داشته اند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز تصریح کرد: دولت مردان و مسئولانن باید با اتحاد و همدلی اعتراض خود را در خصوص سخنان گستاخانه نخست وزیر پیر استعمار انگلیس در نشست شورای خلیج فارس که به مقوله ایران هراسی پرداخته بود اعلام کنند.
وی افزود: خوی استکباری در وجود مستکبران است و نمی شود به آنان اعتماد کرد و بهترین راه استقلال و ایستادگی در مقابل بدخواهان نظام و ملت ایران تکیه بر توانمندی های کشور و تقویت نیروهای داخلی در عرصه های نظامی، سیاسی، فرهنگی، علمی و دفاعی با ابتکارات، اختراعات و تولید علم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار