معاون فرماندار آزادشهر:
سید غلامرضا قاضوی معاون فرماندار با حضور در جشن معلولین که به مناسبت هفته معلولین برگزار شد طی سخنانی از تلاش و کوشش دست اندرکاران و معلولین که توانسته اند در جامعه بدور از معلولیت جسمی زندگی آرامی داشته باشند تشکر نمود و افزود انسانیت واقعی در روح است و نه در جسم افراد .
کد خبر: ۳۴۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 11 December 2016
 سید غلامرضا قاضوی  معاون فرماندار با حضور در جشن معلولین که به مناسبت هفته معلولین برگزار شد طی سخنانی از تلاش و کوشش دست اندرکاران و معلولین که توانسته اند در جامعه بدور از معلولیت جسمی زندگی آرامی داشته باشند تشکر نمود و افزود انسانیت واقعی در روح است و نه در جسم افراد .

وی افزود: هستند معلولانی که با اراده قوی و پشتکار مثال زدنی خود توانسته اند برتر از دیگران وارد عرصه کار و تلاش و خدمت شوند و افتخار آفرینی کنند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

در این مراسم شایسته رئیس اداره بهزیستی نیز به خدمت قابل توجه به جامعه هدف و موانع و مشکلات و انتظارات ایشان از مردم و مسوولین پرداخت  و اعلام داشت میانگین جامعه معلولین شهرستان و استان از میانگین 1/5 درصدی کشور بیشتر است.

قابل توجه اینکه در حاشیه مراسم نمایشگاهی از تواندمندی های معلولین شهرستان برپا شد و در جلسه از برترین ها تقدیر و تشکر بعمل آمد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار